Πολλοί άνθρωποι πιστεύουν ότι SEO είναι δύσκολο, αλλά αυτό δεν είναι αλήθεια.
Οι βασικές στρατηγικές SEO είναι πολύ εύκολο να εφαρμοστούν και μερικές φορές αυτό είναι το μόνο που πρέπει να κάνετε για τη
μέγιστη διαφήμιση σε όλες τις μεγάλες μηχανές αναζήτησης. Αν ψάχνετε για έναν γρήγορο οδηγό με απλές, αλλά αποτελεσματικές συμβουλές SEO
τότε είστε στη σωστή σελίδα, διαβάστε παρακάτω!
1. Βελτιστοποιήστε τους τίτλους, τη διεύθυνση URL και τις περιγραφές σας(SEO)
Αυτό είναι ίσως η παλαιότερη στρατηγική του SEO, αλλά εξακολουθεί να είναι το πιο σημαντικό.
Ρίξτε μια ματιά στα παρακάτω παραδείγματα και αναρωτηθείτε:
seo frielndly
seo not frielndly
- Ποιο είναι πιο περιγραφικό;
- Ποιο είναι ελκυστικό και φιλικό προς το χρήστη;
- Ποιο από αυτά σας δίνει μια πολύ καλή ιδέα για το τι είναι ο ιστότοπος χωρίς κλικ;
- Αν έχετε δει τόσο στα αποτελέσματα αναζήτησης, ποιο θα επιλέγατε;
Είμαι βέβαιος ότι το «πρώτο παράδειγμα» είναι η απάντησή σας στις παραπάνω ερωτήσεις.
- Ένας μοναδικός και σημαντικός τίτλος
- Μια ελκυστική περιγραφή
- Μια καλά μορφοποιημένη διεύθυνση URL
Εξετάστε τον website σας χρησιμοποιώντας αυτόν τον τρόπο σκέψης και εάν υπάρχει περιθώριο βελτίωσης στους τίτλους και τις περιγραφές σας, αυτή είναι η πρώτη προτεραιότητά σας και ένα μεγάλο πρώτο βήμα για την καλύτερη κατάταξη στην google. Αυτοί οι δύο οδηγοί θα σας βοηθήσουν να πραγματοποιήσετε αυτή τη διαδικασία:
Πώς να δημιουργήσετε SEO Friendly τίτλους
Πώς να δημιουργήσετε την τέλεια περιγραφή για SEO
2. Παρέχετε χρήσιμο και φρέσκο περιεχόμενο
Ένας από τους λόγους για τους οποίους έχετε έναν website ή ένα blog είναι να παρέχετε περιεχόμενο για να δημιουργήσετε ένα κοινό, να κρατήσετε τους υπάρχοντες αναγνώστες σας ευτυχείς ή να αποκτήσετε νέους πελάτες. Με περιεχόμενο εννοούμε οτιδήποτε από άρθρα, βίντεο, πληροφορίες, slideshows, μουσική, σχόλια, κριτικές ή οτιδήποτε άλλο είναι κατάλληλο για τη θέση σας.
Αν το περιεχόμενό σας είναι στατικό, παλιό ή ξεπερασμένο τότε πιθανότατα οι επισκέπτες σας θα είναι περαστικοί και πρόκειται να μην ξανά επισκεφτούν το site.
Ποια είναι η πρώτη σας αντίδραση όταν επισκέπτεστε έναν website που έχει ξεπερασμένο περιεχόμενο;
Είναι ακριβώς το ίδιο με τους χρήστες που επισκέπτονται τον website σας. Πριν από δύο χρόνια συνηθίζαμε να λέμε στους πελάτες μας ότι η ενημέρωση δεν ήταν ένας πολύ σημαντικός παράγοντας SEO αλλά αυτό έχει αλλάξει λόγω του ανταγωνισμού.
Υπάρχει μεγάλος ανταγωνισμός σε κάθε λέξη-κλειδί που αναζητάτε και εκείνες οι ιστοσελίδες που έχουν το πιο χρήσιμο και φρέσκο περιεχόμενο, έχουν περισσότερες πιθανότητες να κερδίσουν τον αγώνα. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να δημοσιεύετε νέο περιεχόμενο καθημερινά;
Οχι απαραίτητα. Η στρατηγική δημοσίευσης εξαρτάται και από άλλους παράγοντες.
3. Βελτιώστε το χρόνο φόρτωσης του website σας(SEO)
Αν αυτή είναι η πρώτη φορά που διαβάζετε ότι η ταχύτητα σελίδας είναι σημαντική για το SEO τότε σύντομα μετά την ανάγνωση αυτής της δημοσίευσης θα πρέπει να κάνετε ότι είναι απαραίτητο για τη βελτίωση του χρόνου φόρτωσης του website σας. Η ταχύτητα σελίδας είναι ένας παράγοντας κατάταξης - αν έχετε δύο παρόμοιες ιστοσελίδες και μία είναι πιο γρήγορη από την άλλη, μπορείτε να περιμένετε ότι θα είναι επίσης υψηλότερη (με την προϋπόθεση ότι τα άλλα είναι ίσα).
Τα ταχύτερα website παράγουν περισσότερες μετατροπές - Αυτό σημαίνει περισσότερες πωλήσεις, περισσότερους συνδρομητές RSS και περισσότερα κλικ στις διαφημίσεις σας (αν χρησιμοποιείτε το Adsense για παράδειγμα). Περισσότερες προβολές σελίδας Όταν φορτώνεται ένα website, οι χρήστες ενδέχεται να επισκέπτονται περισσότερες από μία σελίδες προτού φτάσουν. Πώς μπορείτε να βελτιώσετε την ταχύτητα του website σας;
Γνωρίζω ότι δεν είναι εύκολο έργο ειδικά αν δεν είστε τεχνικό πρόσωπο αλλά είναι σημαντικό να χειρίζεστε την ταχύτητα της σελίδας χωρίς περαιτέρω καθυστερήσεις. Όταν εργάζεστε σε website πελατών, η ταχύτητα της σελίδας είναι από τα πρώτα πράγματα που χειρίζεστε και τα αποτελέσματα όσον αφορά τις μετατροπές είναι μερικές φορές άμεσες. Εάν δεν μπορείτε να αντέξετε οικονομικά να νοικιάσετε έναν SEO ή έναν προγραμματιστή για να φορτώσετε το δικτυακό σας τόπο γρηγορότερα, μπορείτε να κάνετε τα εξής:
- Καταργήστε τις μεγάλες εικόνες
- Καταργήστε τα περιττά αρχεία JavaScript
- Χρησιμοποιήστε τα sprites αντί για τις μικρές εικόνες για να ελαχιστοποιήσετε τις ανακατευθύνσεις http
- Μετακίνηση σε έναν πιο γρήγορο παροχέα φιλοξενίας
- Χρησιμοποιήστε μια υπηρεσία δικτύου περιεχομένου (CDN)
- Χρησιμοποιήστε αυτούς τους πόρους από την Google για περισσότερες συμβουλές και εργαλεία
4. Βεβαιωθείτε ότι ο ιστότοπός σας είναι φιλικός προς κινητά
Υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους tο website σας πρέπει να είναι φιλικός προς το κινητό.
Πρώτον και κύριο είναι το γεγονός ότι οι περισσότεροι χρήστες σας προέρχονται από κινητά.
Εάν μεταβείτε και ελέγξετε τις αναφορές σας στο Google Analytics και ειδικά την αναφορά "Επισκόπηση για κινητά" (που βρίσκεται στο πλαίσιο AUDIENCES / MOBILE), θα παρατηρήσετε ότι περισσότερο από το 70% της επισκεψιμότητας προέρχεται από κινητά.
Αυτό σημαίνει ότι εάν το website σας δεν έχει βελτιστοποιηθεί για προβολή μέσω κινητού τηλεφώνου, αυτοί οι χρήστες θα εγκαταλείψουν το website σας και πιθανώς δεν θα επιστρέψουν ξανά.
Δεύτερον, η Google εισήγαγε ένα «πρώτο ευρετήριο για κινητά», το οποίο χρησιμοποιείται για την ευρετηρίαση website για κινητά. Σταδιακά αυτός ο δείκτης κινητής τηλεφωνίας θα εξυπηρετήσει όλους τους χρήστες κινητών συσκευών. Εάν το website σας δεν είναι φιλικός προς το κινητό, δεν θα είναι μέρος του ευρετηρίου Google για κινητά και αυτό σημαίνει τεράστια πτώση της επισκεψιμότητας.
Τι πρέπει να κάνετε;
Τρία απλά βήματα:
Δοκιμάστε το website σας με το Google Mobile Friendly Test και δοκιμάστε να εφαρμόσετε τις προτάσεις σας για να κάνετε το website σας φιλικό προς το κινητό.
Βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενο που εμφανίζετε στους χρήστες κινητών είναι το ίδιο (ή πολύ κοντά) με το περιεχόμενο που έχετε στο website της επιφάνειας εργασίας σας. Αυτό περιλαμβάνει τόσο το περιεχόμενο, τις εικόνες και τους συνδέσμους. Αν έχετε ήδη μια ανταποκρινόμενη ιστοσελίδα τότε αυτό δεν πρέπει να είναι ένα ζήτημα.
Δοκιμάστε το website σας με τη δοκιμή ταχύτητας κινητού Google. Έχω αναφέρει παραπάνω ότι η ταχύτητα είναι σημαντική για SEO, αλλά για κινητές ιστοσελίδες είναι επίσης κρίσιμη. Μετρήστε πόσο χρόνο χρειάζεται για να φορτώσετε τις σελίδες σας σε κανονικές συνδέσεις κινητής τηλεφωνίας (3G) και να λάβετε όλες τις απαραίτητες ενέργειες για να βελτιώσετε όσο το δυνατόν περισσότερο την ταχύτητα.
5. Καταχωρήστε τον ιστότοπό σας με τα εργαλεία για webmasters Google και Bing
Σε μια προηγούμενη ανάρτηση, όταν εξηγούσα τα 10 πιο συνηθισμένα λάθη SEO, ανέφερα ότι η μη εγγραφή του website σας στα εργαλεία webmaster είναι σαν να οδηγείτε με τα μάτια σας κλειστά. Αυτό είναι αλήθεια και δεν μπορώ να σκεφτώ κανένα έγκυρο λόγο για τον λόγο που δεν πρέπει να επωφεληθείτε από την πληθώρα των πληροφοριών που σας έδωσαν τόσο η Google όσο και η Bing.
Μερικοί άνθρωποι πιστεύουν ότι μη καταγράφοντας το website σας στην Google, μπορείτε να «αποκρύψετε» τα πράγματα από αυτά και να γλιστρήσετε κάτω από το ραντάρ τους και να φτάσετε στην κορυφή των αποτελεσμάτων αναζήτησης. Αυτό δεν είναι παιχνίδι "απόκρυψης και αναζήτησης", οι καλές μακροχρόνιες βαθμολογίες μπορούν να επιτευχθούν μόνο αν ακολουθήσετε έγκυρες μεθόδους και τεχνικές.
Για την καταγραφή:
Η Google γνωρίζει ήδη όλα όσα πρέπει να γνωρίζει για το website σας με ή χωρίς να τα υποβάλλει σε εργαλεία για webmasters. Μόλις περάσετε από τη διαδικασία εγγραφής και εκτελέσετε κάποιες βασικές διαμορφώσεις, θα λάβετε ειδοποίηση εάν υπάρχει κάποιο πρόβλημα με τον website σας και επίσης θα αρχίσετε να εξετάζετε μερικά ενδιαφέροντα γεγονότα σχετικά με το website σας, όπως:
Αριθμός σελίδων ευρετηρίου
Αριθμός εισερχόμενων συνδέσεων
Ερωτήματα αναζήτησης
Σφάλματα ανίχνευσης
Δείτε επίσης:
- Aυτά είναι τα καλύτερα smartwatches το 2019
- Tα καλύτερα κινητά τηλεφωνά 2019
- Πώς να καθαρίσετε το κινητό σας Android πριν το πουλήσετε
- Τα καλύτερα USB flash του 2019
- Κινητά για ηλικιωμένους