Μόλις ξεκινήσετε με την σελίδα SEO, η πρώτη εργασία στη λίστα σας είναι η βελτιστοποίηση ετικετών τίτλου.

Οι ετικέτες τίτλου είναι πολύ σημαντικές για SEO για δύο κύριους λόγους.

Πρώτον, η ετικέτα τίτλου εμφανίζεται στα αποτελέσματα αναζήτησης, έτσι αυτό είναι που βλέπουν οι χρήστες ακόμα και πριν επισκεφθείτε την ιστοσελίδα σας και

δεύτερον, δίνει μια μεγάλη υπόδειξη στις μηχανές αναζήτησης σε ό, τι αφορά τη σελίδα.

Αυτός ο συνδυασμός βελτιστοποιεί τις ετικέτες τίτλου, ένα κρίσιμο βήμα σε ολόκληρη τη διαδικασία SEO. Σε αυτήν την ανάρτηση, θα μάθετε τι είναι μια ετικέτα τίτλου μετάδοσης HTML, ποια είναι η διαφορά μεταξύ μιας ετικέτας τίτλου και της επικεφαλίδας σελίδας, πώς να γράψετε καλές ετικέτες τίτλου πριν από τη δημοσίευση και πώς να βελτιστοποιήσετε τις ετικέτες τίτλου σας μετά τη δημοσίευση - τμήμα αναφορών).

Ποια είναι η ετικέτα τίτλου;

Κάθε σελίδα ή δημοσίευση που δημοσιεύεται στο Διαδίκτυο έχει μια ετικέτα τίτλου HTML που ορίζεται στο της σελίδας. Εάν χρησιμοποιείτε οποιοδήποτε σύγχρονο CMS όπως το WordPress, η ετικέτα τίτλου δημιουργείται αυτόματα με βάση αυτό που είναι γραμμένο στον τίτλο μιας σελίδας ή μιας ανάρτησης.

Έτσι, στην ουσία η ετικέτα τίτλου HTML είναι ο "επίσημος" τίτλος μιας σελίδας. Αυτό θα εμφανιστεί στις σελίδες αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης (SERPS), αλλά δεν είναι απαραίτητο το ίδιο με αυτό που θα δουν οι χρήστες όταν επισκέπτονται τη σελίδα σας (αυτή είναι η επικεφαλίδα της σελίδας - περισσότερες πληροφορίες παρακάτω).

Η ετικέτα τίτλου χρησιμοποιείται επίσης ως τίτλος μιας σελίδας ή μιας ανάρτησης όταν μοιράζεται στα κοινωνικά μέσα. Για παράδειγμα, κατά την επικόλληση ενός συνδέσμου στο Facebook, το απόσπασμα θα εμφανίζει, μεταξύ άλλων, τον τίτλο της σελίδας.

Πώς να μάθετε ποιος είναι ο τίτλος μιας σελίδας;

Υπάρχουν 2 εύκολοι τρόποι για να ελέγξετε ποια είναι η τιμή μιας ετικέτας για οποιαδήποτε σελίδα ή δημοσίευση.

1.Ανοίξτε ένα νέο παράθυρο προγράμματος περιήγησης και μεταβείτε στη διεύθυνση URL της σελίδας. Κάντε δεξί κλικ με το ποντίκι σας οπουδήποτε στη σελίδα και επιλέξτε VIEW SOURCE. Αναζήτηση για <τίτλο>.

Ό, τι περικλείεται στο είναι ο τίτλος της σελίδας.

2. Ένας πιο γρήγορος τρόπος για να δείτε τον τίτλο σελίδας είναι να μετακινήσετε το ποντίκι σας πάνω από το παράθυρο καρτέλας του προγράμματος περιήγησης.

παράθυρο καρτέλας του προγράμματος περιήγησης

Τα προγράμματα περιήγησης όπως το Chrome, το Safari και ο Firefox θα σας δείξουν τον τίτλο της σελίδας.

Ακολουθεί ένα παράδειγμα του πώς εμφανίζεται ο τίτλος για τα μαθήματα SEO στην καρτέλα του προγράμματος περιήγησης.

Ποια είναι η διαφορά ανάμεσα σε μια ετικέτα τίτλου και την επικεφαλίδα της σελίδας;

Πριν προχωρήσετε στο βήμα βελτιστοποίησης και πώς μπορείτε να γράψετε καλούς τίτλους, είναι απαραίτητο να κατανοήσετε τη διαφορά μεταξύ της ετικέτας τίτλου σελίδας και της επικεφαλίδας σελίδας H1. Όπως αναφέρθηκε παραπάνω, πλατφόρμες όπως το WordPress δημιουργούν την ετικέτα τίτλου αυτόματα από ό, τι γράφετε ως τίτλο σελίδας ή τίτλου στον επεξεργαστή WordPress. Μόλις χτυπήσετε δημοσίευση, και οι δύο έχουν την ίδια αξία αλλά στο παρασκήνιο, αυτά είναι δύο διαφορετικά πράγματα.

Πώς μπορείτε να κάνετε την ετικέτα τίτλου διαφορετική από την επικεφαλίδα της σελίδας;

Ο πιο δημοφιλής τρόπος είναι να εγκαταστήσετε το plugin Yoast SEO. Αφού το ενεργοποιήσετε  στο website σας, το Yoast SEO θα προσθέσει ένα επιπλέον πλαίσιο κάτω από κάθε θέση που σας επιτρέπει να προσαρμόσετε τον τίτλο της σελίδας. Αν δεν θέλετε να χρησιμοποιήσετε το Yoast Plugin SEO, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τους τομείς τίτλου εγγράφου ή τίτλους SEO που παρέχονται από το θέμα σας όπως το παρακάτω παράδειγμα από το WordPress Theme Genesis Framework. Η Genesis είναι το αγαπημένο μου θέμα και πλαίσιο του WordPress και αυτό που χρησιμοποιώ για όλα τα website μου.

Ο πιο δημοφιλής τρόπος είναι να εγκαταστήσετε το plugin Yoast SEO. Αφού το ενεργοποιήσετε  στο website σας, το Yoast SEO θα προσθέσει ένα επιπλέον πλαίσιο κάτω από κάθε θέση που σας επιτρέπει να προσαρμόσετε τον τίτλο της σελίδας. Αν δεν θέλετε να χρησιμοποιήσετε το Yoast Plugin SEO, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τους τομείς τίτλου εγγράφου ή τίτλους SEO που παρέχονται από το θέμα σας όπως το παρακάτω παράδειγμα από το WordPress Theme Genesis Framework. Η Genesis είναι το αγαπημένο μου θέμα και πλαίσιο του WordPress και αυτό που χρησιμοποιώ για όλα τα website μου.

Πρέπει η ετικέτα τίτλου και η επικεφαλίδα σελίδας να είναι ίδια ή διαφορετικά;

Μία από τις πιο δημοφιλείς ερωτήσεις που πολλοί αρχάριοι για τη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης με ρωτούν, είναι αν πρέπει να κάνουν την ετικέτα τίτλου και την επικεφαλίδα σελίδας την ίδια.

Η απάντηση είναι απλή.

Το 90% των περιπτώσεων έχουν και τις δύο ίδιες αξίες, επειδή τα περισσότερα εργαλεία CMS και website έχουν διαμορφωθεί με αυτόν τον τρόπο και αυτό είναι εντάξει.

 Αυτός είναι επίσης ο τρόπος με τον οποίο όλες οι αναρτήσεις μου έχουν διαμορφωθεί στην αρχή. Αργότερα, ως μέρος της τρέχουσας διαδικασίας SEO ή κατά τη διάρκεια ενός ελέγχου SEO (που είναι μία από τις υπηρεσίες ψηφιακού μάρκετινγκ που προσφέρουμε), μπορώ να επιστρέψω και να βελτιστοποιήσω τον τίτλο της σελίδας και να τη διαφοροποιήσω από την επικεφαλίδα της σελίδας. Θα εξηγήσω παρακάτω τη διαδικασία με περισσότερες λεπτομέρειες και θα σας δείξει πώς μπορείτε να αυξήσετε την επισκεψιμότητά σας κάνοντας απλά τσιμπήματα στους τίτλους της σελίδας σας. Αυτό που πρέπει να καταλάβετε τώρα είναι ότι δεν υπάρχουν θέματα SEO εάν και ο τίτλος σελίδας και η επικεφαλίδα της σελίδας ειναι ίδια.

Πώς να δημιουργήσετε καλές ετικέτες τίτλου μηχανών αναζήτησης;

Τώρα που ξέρετε τι είναι μια ετικέτα τίτλου και πώς διαφέρει από την επικεφαλίδα της σελίδας H1 ετικέτα, ας δούμε πώς να σχεδιάσουμε τίτλους σελίδων που είναι SEO και φιλικό προς το χρήστη.

Βέλτιστες πρακτικές

Κάθε σελίδα της ιστοσελίδας σας θα πρέπει να έχει μια μοναδική ετικέτα τίτλου

Κάθε σελίδα (και περιλαμβάνει την αρχική σας σελίδα και τις αναρτήσεις σας) θα πρέπει να έχει έναν μοναδικό τίτλο.

Αυτό βοηθά τις μηχανές αναζήτησης να κατανοήσουν πώς η συγκεκριμένη σελίδα είναι ξεχωριστή από άλλες σελίδες του website σας. Θυμηθείτε ότι μία από τις πιο περίπλοκες εργασίες ανίχνευσης μηχανών αναζήτησης πρέπει να εκτελέσει κατά τη διάρκεια της διαδικασίας ευρετηρίασης, είναι να κατανοήσετε το περιεχόμενο και το πλαίσιο μιας σελίδας και ο τίτλος της σελίδας είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να τους βοηθήσετε με αυτόν τον τρόπο.

 Το Pogo sticking είναι ο όρος που χρησιμοποιείται για να περιγράψει τη διαδικασία όπου ένας χρήστης ψάχνει κάτι στο Google, κάνει κλικ σε ένα από τα κορυφαία αποτελέσματα, επισκέπτεται μια σελίδα αλλά δεν το θεωρεί ενδιαφέρον και πηγαίνει πίσω στα αποτελέσματα αναζήτησης και τα κλικ στη δεύτερη λίστα και τα λοιπα.

Η Google μπορεί να εντοπίσει αυτή τη συμπεριφορά και το πρότυπο των χρηστών και αν πολλοί χρήστες κάνουν το ίδιο πράγμα τότε σημαίνει ότι δεν είναι ικανοποιημένοι με τα αποτελέσματα αναζήτησης Google. Οι αλγόριθμοι της Google θα ωθήσουν τις κατατάξεις των συγκεκριμένων σελίδων προς τα κάτω και θα εμφανίσουν άλλες σελίδες στους χρήστες μέχρι να μειωθεί η προσκόλληση pogo, γεγονός που αποτελεί ένδειξη ότι οι χρήστες είναι ικανοποιημένοι με τα αναφερόμενα αποτελέσματα.

SEO: Η Google μπορεί να εντοπίσει αυτή τη συμπεριφορά και το πρότυπο των χρηστών και αν πολλοί χρήστες κάνουν το ίδιο πράγμα τότε σημαίνει ότι δεν είναι ικανοποιημένοι με τα αποτελέσματα αναζήτησης Google. Οι αλγόριθμοι της Google θα ωθήσουν τις κατατάξεις των συγκεκριμένων σελίδων προς τα κάτω και θα εμφανίσουν άλλες σελίδες στους χρήστες μέχρι να μειωθεί η προσκόλληση pogo, γεγονός που αποτελεί ένδειξη ότι οι χρήστες είναι ικανοποιημένοι με τα αναφερόμενα αποτελέσματα.

Οι τίτλοι πρέπει να είναι σύντομοι και ενημερωτικοί (συνήθως λιγότερο από 60 χαρακτήρες)

Η κοινή κατευθυντήρια γραμμή για το μήκος τίτλου είναι μεταξύ 50-60 χαρακτήρων.

Οι περισσότεροι ειδικοί και εργαλεία SEO χρησιμοποιούν αυτή την κατευθυντήρια γραμμή επειδή αυτό είναι κατά μέσο όρο ο αριθμός των χαρακτήρων που εμφανίζονται στα αποτελέσματα αναζήτησης Google για τον τίτλο ενός αποσπάσματος. Επομένως, ένας από τους λόγους για τους οποίους προτιμάτε τους σύντομους τίτλους σε μακρύτερους τίτλους είναι να διασφαλίσετε ότι ο τίτλος σας θα εμφανίζεται χωρίς διαλείμματα στο SERPS, παρέχοντας μια καλύτερη εμπειρία χρήστη και υψηλότερη CTR.

Οι τίτλοι θα πρέπει να περιλαμβάνουν τις λέξεις-κλειδιά στόχευσής σας (αλλά καμία συμπλήρωση λέξεων-κλειδιών) Αυτό είναι εξαιρετικά σημαντικό. Ένας καλά επεξεργασμένος τίτλος θα πρέπει να περιλαμβάνει τη λέξη-κλειδί στόχο σας.

Αυτό δεν είναι εναντίον οποιωνδήποτε κατευθυντήριων οδηγιών της Google, αντίθετα αυτό είναι μια καλή πρακτική SEO. Ένας καλός τίτλος βοηθά τόσο τις μηχανές αναζήτησης όσο και τους χρήστες να καταλάβουν τι είναι η σελίδα και η κατοχή των λέξεων-κλειδιών στον τίτλο είναι ένα βήμα προς αυτήν την κατεύθυνση.

Παρακάτω θα δείτε μερικά παραδείγματα για το πώς να το κάνετε αυτό χωρίς υπερβολές. Η συμπλήρωση λέξεων-κλειδιών (δηλ. Επαναλαμβανόμενες παραλλαγές της ίδιας λέξης-κλειδιού) στον τίτλο (και γενικά το περιεχόμενό σας) θα πρέπει να αποφεύγεται.

Δημιουργήστε τίτλους για χρήστες και όχι για μηχανές αναζήτησης

Αυτό είναι επίσης πολύ σημαντικό.

Οι τίτλοι σας θα πρέπει να είναι αρκετά ενδιαφέρων για να προσελκύσουν την προσοχή των χρηστών. Εδώ είναι μερικές εύκολες οδηγίες που ακολουθούν για να δημιουργήσουν πιασάρικους τίτλους που είναι φιλικοί προς το χρήστη

1. Χρησιμοποιήστε Συναισθηματικά Λέξεις στους τίτλους σας

Σε μια μελέτη του Co-schedule, ανακάλυψαν ότι οι θέσεις με συναισθηματικούς τίτλους έχουν περισσότερες μετοχές. Αυτό συνδέεται στενά με τους τίτλους των θέσεων, διότι στην πλειοψηφία των περιπτώσεων οι άνθρωποι τείνουν να μοιράζονται μια θέση μόνο λόγω του τίτλου. Το γεγονός ότι συνέχισαν να το μοιράζονται, σημαίνει ότι έφτασε την προσοχή τους.

Εδώ είναι ένας κατάλογος των λέξεων δύναμης που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε στους τίτλους σας, όπως εξηγείται σε μια προηγούμενη δημοσίευση:

Εδώ είναι ένας κατάλογος των λέξεων δύναμης που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε στους τίτλους σας, όπως εξηγείται σε μια προηγούμενη δημοσίευση:

2.Προσθέστε βραχίονες στο τέλος των τίτλων σας Αυτή είναι μια άλλη τεχνική που χρησιμοποιώ και υποστηρίζεται από έρευνα.

Όπως εξηγείται από τον Brian Dean στο άρθρο του σχετικά με το RankBrain, οι τίτλοι με αγκύλες έχουν 33% υψηλότερο CTR από τους τίτλους χωρις αγκύλες. Η μελέτη πραγματοποιήθηκε από τους Hubpost και Outbrain μετά την ανάλυση περισσότερων από 3M τίτλων.

Πρέπει να προσθέσετε τον τομέα στον τίτλο;

Αυτή είναι μια άλλη δημοφιλής ερώτηση. Η απάντηση είναι ναι και όχι. Συμπεριλάβετε τον τομέα σας στον τίτλο: Για τον τίτλο της αρχικής σελίδας σας Όταν έχετε ένα ισχυρό εμπορικό σήμα, τοποθετήστε πρώτα την επωνυμία σας στον τίτλο Αν δεν έχετε ισχυρό εμπορικό σήμα, μπορείτε να προσθέσετε τον τομέα σας στο τέλος του τίτλου ή να το παραλείψετε, αφού η Google θα το προσθέσει αυτόματα στο τέλος του τίτλου της ανάρτησης σας στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Βελτιστοποιήστε τις διευθύνσεις URL βάσει του τίτλου

Αν και αυτό δεν σχετίζεται άμεσα με τη βελτιστοποίηση του τίτλου, αφού δημιουργήσετε τον τίτλο μιας ανάρτησης, μπορείτε επίσης να βελτιστοποιήσετε τη διεύθυνση URL. Μια φιλική διεύθυνση SEO είναι σύντομη, περιγραφική και περιλαμβάνει τη λέξη-κλειδί προορισμού σας.

Για παράδειγμα, εάν ο τίτλος σας είναι "10 εύκολα βήματα για τη ρύθμιση ενός νέου WordPress Blog", η διεύθυνση URL σας μπορεί να είναι "/ setup-wordpress-blog".

 Παραδείγματα με τίτλους tag

Ας αναθεωρήσουμε μερικά παραδείγματα καλά βελτιστοποιημένων ετικετών τίτλου για να κατανοήσουμε πώς οι λέξεις-κλειδιά μπορούν να συνδυαστούν στον τίτλο δημιουργώντας ωραία τους καλούς τίτλους τόσο για τις μηχανές αναζήτησης όσο και για τους χρήστες.

Παράδειγμα 1: Google Adsense

Αν και αυτό δεν σχετίζεται άμεσα με τη βελτιστοποίηση του τίτλου, αφού δημιουργήσετε τον τίτλο μιας ανάρτησης, μπορείτε επίσης να βελτιστοποιήσετε τη διεύθυνση URL. Μια φιλική διεύθυνση SEO είναι σύντομη, περιγραφική και περιλαμβάνει τη λέξη-κλειδί προορισμού σας.  Για παράδειγμα, εάν ο τίτλος σας είναι "10 εύκολα βήματα για τη ρύθμιση ενός νέου WordPress Blog", η διεύθυνση URL σας μπορεί να είναι "/ setup-wordpress-blog".   Παραδείγματα με τίτλους tag Ας αναθεωρήσουμε μερικά παραδείγματα καλά βελτιστοποιημένων ετικετών τίτλου για να κατανοήσουμε πώς οι λέξεις-κλειδιά μπορούν να συνδυαστούν στον τίτλο δημιουργώντας ωραία τους καλούς τίτλους τόσο για τις μηχανές αναζήτησης όσο και για τους χρήστες.

Το Google Adsense είναι ένα γνωστό εμπορικό σήμα, έτσι ώστε συμπεριέλαβε την εμπορική ονομασία πρώτα και στη συνέχεια οι λέξεις-κλειδιά προορισμού.

Παράδειγμα 2: HubSpot

Το Google Adsense είναι ένα γνωστό εμπορικό σήμα, έτσι ώστε συμπεριέλαβε την εμπορική ονομασία πρώτα και στη συνέχεια οι λέξεις-κλειδιά προορισμού.

Αυτό είναι ένα πολύ ωραίο παράδειγμα από το hubspot. Παρατηρήστε πώς χρησιμοποιούνται λέξεις-κλειδιά (Παραδείγματα μάρκετινγκ VR) με λέξεις ισχύος (Steal)

Βελτιστοποίηση τίτλου σελίδας μετά από δημοσίευση (Πρέπει να διαβάσετε)

Όταν δημοσιεύετε αρχικά μια ανάρτηση, δημιουργείτε τον τίτλο της ανάρτησης με βάση τις βέλτιστες πρακτικές που περιγράφονται παραπάνω, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως τελείωσε εδώ η δουλειά.

Ως μέρος της τρέχουσας διαδικασίας SEO, θα πρέπει να επιστρέψετε και να ελέγξετε την απόδοση των τίτλων σας και, αν χρειαστεί, να λάβετε διορθωτικά μέτρα για να τα βελτιώσετε. Η βελτίωση των τίτλων της σελίδας σας μπορεί να αυξήσει τις αναλογίες κλικ / εμφανίσεις σας.

Επιτρέψτε μου να σας δείξω πώς λειτουργεί αυτή η διαδικασία με ένα πραγματικό παράδειγμα. Μια από τις δημοσιεύσεις που δημοσιεύθηκαν στο blog μου είχε τον τίτλο: "20 Συμβουλές απώλειας βάρους που πραγματικά λειτουργούν". Έξι μήνες μετά τη δημοσίευση της δημοσίευσης, μπήκα στο SEMRUSH για να ελέγξω την απόδοση της θέσης στην Αναζήτηση. Το SEMRUSH μπορεί να σας πει για ποιες λέξεις-κλειδιά και σε ποια θέση στο Google μια συγκεκριμένη σελίδα κατατάσσεται, κάτι που είναι πολύ χρήσιμο για λόγους βελτιστοποίησης.

Επιτρέψτε μου να σας δείξω πώς λειτουργεί αυτή η διαδικασία με ένα πραγματικό παράδειγμα. Μια από τις δημοσιεύσεις που δημοσιεύθηκαν στο blog μου είχε τον τίτλο: "20 Συμβουλές απώλειας βάρους που πραγματικά λειτουργούν". Έξι μήνες μετά τη δημοσίευση της δημοσίευσης, μπήκα στο SEMRUSH για να ελέγξω την απόδοση της θέσης στην Αναζήτηση. Το SEMRUSH μπορεί να σας πει για ποιες λέξεις-κλειδιά και σε ποια θέση στο Google μια συγκεκριμένη σελίδα κατατάσσεται, κάτι που είναι πολύ χρήσιμο για λόγους βελτιστοποίησης

Αυτή η ανάλυση μου έδειξε ότι η θέση βαθμολογούταν για τον όρο "επιστημονικές συμβουλές για την απώλεια βάρους" στη σελίδα 2 της Google. Αυτός ήταν ένας δημοφιλής όρος, οπότε άλλαξα τον τίτλο μου για να συμπεριλάβω αυτή τη λέξη-κλειδί και προσθέσαμε επίσης λέξεις δύναμης σε παρένθεση.

Ο νέος τίτλος έγινε: "20 επιστημονικές συμβουλές απώλειας βάρους που πραγματικά λειτουργούν (βάση αποδεικτικών στοιχείων).

Μετά την πραγματοποίηση των αλλαγών έχω ξαναδώσει την ανάρτηση στη Google χρησιμοποιώντας τη λειτουργία "Λήψη και αποτύπωση" της Κονσόλας αναζήτησης Google. Το αποτέλεσμα? Σε μόλις 10 ημέρες η θέση βαθμολογήθηκε στη θέση 4 της Google για τον όρο "επιστημονικές συμβουλές απώλειας βάρους". Αυτή είναι μια τεράστια βελτίωση στην κατάταξη και φυσικά στην κυκλοφορία.

Πώς μπορείτε να επωφεληθείτε από αυτό;

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την ίδια ακριβώς διαδικασία για να βελτιώσετε τη θέση κατάταξης των παλιών σας αναρτήσεων πραγματοποιώντας αλλαγές στους τίτλους σας. Δυστυχώς, χρειάζεστε εργαλεία πληρωμής για να κάνετε αυτό το είδος ανάλυσης.

Μου αρέσει να χρησιμοποιώ το SEMRUSH επειδή προσφέρει εξαιρετικά χαρακτηριστικά για τους Digital Marketers αλλά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε άλλο εργαλείο θέλετε.

Ακολουθεί μια γρήγορη επισκόπηση της διαδικασίας:

  • Βελτιστοποιήστε τους τίτλους σας και δημοσιεύστε τις αναρτήσεις σας.
  • Μετά από 5-6 μήνες επιστρέψτε και ελέγξτε τη θέση κατάταξης της θέσης για διάφορες λέξεις-κλειδιά.
  • Αλλάξτε τον τίτλο σας για να συμπεριλάβετε λέξεις-κλειδιά που είναι πιο κοντά στην πρώτη σελίδα της Google και έχετε ένα αξιοπρεπές ποσό μηνιαίας κίνησης αναζήτησης.
  • Υποβάλετε ξανά τη θέση στη Google χρησιμοποιώντας τη λειτουργία "Λήψη και αποτύπωση" της Κονσόλας αναζήτησης Google.
  • Παρακολουθήστε τις βαθμολογίες σας.

Συμπέρασμα

Οι τίτλοι σελίδας είναι πολύ σημαντικοί για το SEO.

Είναι ίσως ένα από τα λίγα στοιχεία SEO που ήταν ζωτικής σημασίας πριν από 15 χρόνια και εξακολουθεί να αποκτά σημασία. Οι μηχανές αναζήτησης αναζητούν τον πιο γρήγορο τρόπο να κατανοήσουν ποια θέματα καλύπτονται από μια σελίδα και ο τίτλος της σελίδας χρησιμεύει ως εξαιρετική υπόδειξη. Από την άλλη πλευρά, οι χρήστες θέλουν να βρουν αυτό που θέλουν γρήγορα και έχοντας τίτλους που ξεχωρίζουν, θα τους ενθαρρύνουν να κάνουν κλικ στο απόσπασμά τους από το SERPS.

Περάστε λίγο χρόνο να σκεφτείτε τους τίτλους σας και μην τους κάνετε να βιαστούν. Αυτό που κάνω όταν γράφω μια νέα θέση στο blog είναι να βρω έναν αρχικό τίτλο (μετά την ολοκλήρωση της έρευνας λέξεων-κλειδιών μου) και μετά να τελειώσει το περιεχόμενο μετά, θα αναθεωρήσω τον τίτλο.

Μην ξεχνάτε ότι ο καλύτερος τρόπος για να μάθετε εάν οι τίτλοι σας λειτουργούν ή πρέπει να βελτιωθούν είναι να ελέγξετε την αναφορά αναλυτικών αναλύσεων αναζήτησης (στην κονσόλα αναζήτησης Google) και να εξετάσετε το CTR σας για ένα δεδομένο ερώτημα. Η αύξηση του CTR μιας θέσης που έχει ήδη κάποια κατάταξη, θα αυξήσει την επισκεψιμότητα και πιθανώς θα είναι η θέση κατάταξης.

   Δείτε επίσης: