Οι 3 επόμενες συμβουλές SEO αφορούν στις φωτογραφίες τις οποίες χρησιμοποιείται στα κείμενα σας.
1. Φωτογραφίες και Alt Text
Το Alt Text χρησιμοποιείται και από την Google για να δει πόσο σχετική είναι η εικόνα σας με το περιεχόμενο που συνδέεται. Χρησιμοποιούνται επίσης από συσκευές ανάγνωσης οθόνης για άτομα με προβλήματα όρασης.
Προσοχή: Γράψτε στο alt text την βασική λέξη κλειδί που περιγράφει την εικόνα αλλά και το κείμενο στο οποίο περιλαμβάνεται η φωτογραφία σας. Θα πρέπει πάντα να πρ'οσθετετε Alt Text στις εικόνες σας. Και αν δεν το κάνατε μέχρι σήμερα, μπείτε στις φωτογραφίες και κάντε το τώρα.
Με το WordPress δεν χρειάζεται να γνωρίζετε να γράφετε κώδικα για να προσθέσετε το Alt Text. Μπορείτε απλά να τα προσθέσετε κατά τη μεταφόρτωση εικόνων στη βιβλιοθήκη πολυμέσων ή κάνοντας κλικ σε μια εικόνα μέσα στον επεξεργαστή (media-> library).
2. Τίτλος εικόνας
Το κείμενο του τίτλου εικόνας δεν χρησιμοποιείται για σκοπούς αναζήτησης και δεν ανιχνεύεται από την Google ή το Bing και συνεπώς δεν απαιτείται να τα χρησιμοποιήσετε. Ωστόσο, το κείμενο του τίτλου εικόνας σας επιτρέπει να προσθέσετε μια περιγραφή για την εικόνα. Έτσι, ενώ δεν πρόκειται να σας βοηθήσει στην κατάταξη, μπορεί να συμβάλλει στην εμπειρία του χρήστη. Όπως ακριβώς και με το ALT- text, δεν χρειάζεται να γνωρίζετε κώδικα. Ακολουθήστε την προηγούμενη διαδικασία (media-> library).
3. Ονομάστε τα αρχεία εικόνας με τις λέξεις-κλειδιά
Πάντα να ονομάζετε τα αρχεία εικόνας με τις πραγματικές λέξεις που σχετίζονται με το περιεχόμενό σας πριν τις μεταφορτώσετε. Για παράδειγμα, αντί για DC0000.JPG, ή img5479kdkfh.png ονομάστε το αρχείο joomla-seo.JPG (αν η λέξη κλειδί σας είναι wordpress seo).
Ας σημειωθεί ακόμη ότι η Google διαβάζει αρχεία με παύλες ως μεμονωμένες λέξεις, οπότε είναι καλό που ονομάσατε την φώτο σας joomla-seo.JPG στο παράδειγμα μας (και όχι joomlaseo ή joomla_seo).
Φυσικά, δεν είναι μόνο αυτά. Υπάρχουν κι άλλες συμβουλές SEO που μπορούμε να σας προτείνουμε για βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας σας, όπως για παράδειγμα, να δημιουργήσετε Sitemap (Χάρτης ιστότοπού) και να τον υποβάλλεται στο Google Search Console, να κάνετε έρευνα για λέξεις κλειδιά, να παρακολουθείτε τα backlinks προς την ιστοσελίδα σας, Local SEO καθώς και να κάνετε συχνά ελέγχους SEO στον ιστότοπό σας.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ:
5 απλές συμβουλές SEO για καλύτερη κατάταξη
Πώς να δημιουργήσετε SEO Friendly τίτλους
Πώς να δημιουργήσετε την τέλεια περιγραφή για SEO