Εικονική πραγματικότητα: Πώς επηρεάζει το μάρκετινγκ και τη διαφήμιση;
Monday, 09 December 2024

Εικονική πραγματικότητα: Πώς επηρεάζει το μάρκετινγκ και τη διαφήμιση;

Η εικονική και η επαυξημένη πραγματικότητα θα μπορούσε να αλλάξει τον κόσμο και η διαφήμιση έχει ήδη αρχίσει να εμφανίζεται στον χώρο VR. .

Το βίντεο είναι όλη η οργή στο μάρκετινγκ στις μέρες μας. Εάν δεν είναι ένα σύντομο κλιπ που κυριολεκτικά σας κάνει να γελάσετε δυνατά, είναι ένα ενδιαφέρον βίντεο που υπογραμμίζει συγκεκριμένα χαρακτηριστικά των τελευταίων και σπουδαιότερων συσκευών για τη χάρη των αγορών. Σε αυτό το ταχέως εξελισσόμενο οικοσύστημα, ένα πράγμα είναι σίγουρο: Οι άνθρωποι συντονίζουν και παρακολουθούν βίντεο περισσότερο από ποτέ. Δεν είναι ικανοποιημένοι να διαβάζουν απλά ή να κοιτάζουν σε μια οθόνη χωρίς κίνηση, επιλέγουν να καταναλώνουν περιεχόμενο που είναι πιο συναρπαστικό από το κείμενο ή τις στατικές εικόνες. Βρίσκουν ότι τα βίντεο είναι μια πολύ πιο διασκεδαστική μορφή περιεχομένου που μπορεί πραγματικά να συλλάβει την προσοχή τους και να τα κρατήσει.

Αυτό το δικαίωμα υπάρχει κανονικό μάρκετινγκ βίντεο. Και έπειτα, υπάρχει VR βίντεο μάρκετινγκ, μια προσέγγιση επόμενου επιπέδου με τη δυνατότητα να αυξήσει την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας και τη δέσμευση πέρα ​​από τα πιο τρελά όνειρά σας.

Μάρκετινγκ εικονικής πραγματικότητας

Η εικονική πραγματικότητα στο μάρκετινγκ - είτε είναι αληθινή διαφήμιση εικονικής πραγματικότητας είτε δημιουργικά βίντεο 360 ° - αυξάνεται με ταχείς ρυθμούς, μαζί με το λογισμικό και το υλικό που του δίνει ζωή.

Για παράδειγμα, το μέγεθος της αγοράς υλικού και λογισμικού εικονικής πραγματικότητας προβλέπεται να αυξηθεί από 2,2 δισεκατομμύρια δολάρια το 2017 σε περισσότερα από 19 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το 2020. Μια παρόμοια πρόβλεψη βάζει έσοδα από την παγκόσμια αγορά εικονικής πραγματικότητας σε 21,5 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι τότε. Ομοίως, παρόλο που χρησιμοποιήθηκαν μόνο 0,6 εκατομμύρια ακουστικά VR το 2014, ο αριθμός αυτός ανήλθε στα 28,1 εκατομμύρια το 2019 και αναμένεται να φθάσει τα 32 εκατομμύρια έως το 2020. Επιστρέφοντας στην επίδραση της εικονικής πραγματικότητας στο μάρκετινγκ, το VR είναι ένα εισιτήριο για υψηλότερες μετρήσεις βίντεο και μεγαλύτερους χρόνους παρακολούθησης λόγω της ικανότητάς του να μεταφέρει τον χρήστη σε έναν ολόκληρο άλλο κόσμο, ο οποίος κατοικείται από οτιδήποτε μπορεί να φανταστεί η φαντασία.

Μόλις τοποθετηθεί ένα ακουστικό στη θέση του, αρχίζει η πρόβλεψη και συνεχίζει να αυξάνεται μέχρι να ανάψει το πρώτο εικονοστοιχείο. Όταν συμβεί αυτό, οι χρήστες σας είναι συνδεδεμένοι μέχρι το τέλος. τα έχετε στη γραμμή και μπορείτε να μεταφέρετε το μήνυμά σας με την υψηλότερη πιθανότητα επιτυχίας. Κατά παρόμοιο τρόπο, η αυξημένη πραγματικότητα στο μάρκετινγκ έρχεται επίσης με τα ίδια οφέλη με την VR, αν και επιτυγχάνεται με μια ελαφρώς διαφορετική προσέγγιση. Με άλλα λόγια, ενώ η VR βυθίζει εντελώς τον χρήστη σε ένα ψηφιοποιημένο εικονικό κόσμο που μπορεί να μοιάζει με οτιδήποτε και τίποτα, το AR είναι μια συγχώνευση του πραγματικού και του φανταστικού που υπερκαλύπτει μια ψηφιακή επικάλυψη σε πραγματικά στοιχεία. Με αυτόν τον τρόπο, τα AR και VR στο μάρκετινγκ έχουν και τα δύο παρόμοια αποτελέσματα μάρκετινγκ που απορρέουν από την ικανότητα της τεχνολογίας να μεταφέρει τον χρήστη σε ένα ταξίδι, ακόμα κι αν μπορεί να φυτευτεί σταθερά στο κάθισμά τους.

Τα καλύτερα παραδείγματα μάρκετινγκ εικονικής πραγματικότητας Για να δείτε τις πραγματικές επιπτώσεις της εικονικής πραγματικότητας στο βίντεο μάρκετινγκ, θα στραφούμε σε παραδείγματα πραγματικών κόσμων για τις τάσεις βίντεο VR και 360 ° και τα εμπορικά σήματα που τα χρησιμοποιούν.

The New York Times

Οι New York Times έκαναν το μάρκετινγκ στην εικονική πραγματικότητα στο επόμενο επίπεδο όταν αποφάσισαν να στείλουν τα γυαλιά Google Cardboard στους συνδρομητές τους, ώστε να απολαμβάνουν την απελευθέρωση της όγδοης παραγωγής VR: Αναζητώντας την ψυχρή καρδιά του Πλούτωνα. Με αυτόν τον τρόπο όχι μόνο αύξησαν τη δέσμευση με μια ενδιαφέρουσα ταινία που μπορεί να απολαύσει κανείς, αλλά στέλνοντας μόνο τα γυαλιά στους πιο πιστούς ψηφιακούς πελάτες τους, αύξησαν επίσης την εμπιστοσύνη στο σήμα.

Merrell

Όταν η Merrell επρόκειτο να ξεκινήσει τη σειρά των μπότες πεζοπορίας Capra, επέλεξαν να το κάνουν με το Trailscape, μια εμπειρία Oculus Rift VR που περιλαμβάνει περπάτημα σε διάφορες επιφάνειες και εμπόδια όπως βράχια. Αυτή η εντυπωσιακή εμπειρία αρχικά είχε πρεμιέρα στο Sundance, το οποίο λειτούργησε ως μια δροσερή διασταύρωση που αύξησε σημαντικά την ανάμνηση μάρκας.

 

School of Rock

Για να προωθήσει την κυκλοφορία του τότε μουσικού του Broadway, του School of Rock, ο συνθέτης Andrew Lloyd Webber κυκλοφόρησε ένα 360 ° διαδραστικό μουσικό βίντεο για το τραγούδι "You're In The Band." Με χαρακτηριστικά από το cast της παραγωγής και μέσα τα αστεία που περιελάμβαναν σχέδια των χαρακτήρων από τις γάτες και το φάντασμα της όπερας στον μαυροπίνακα, το βίντεο πήγε πάνω και πέρα ​​με την εμπλοκή και τον αριθμό των προβολών.

Για να προωθήσει την κυκλοφορία του τότε μουσικού του Broadway, του School of Rock, ο συνθέτης Andrew Lloyd Webber κυκλοφόρησε ένα 360 ° διαδραστικό μουσικό βίντεο για το τραγούδι "You're In The Band." Με χαρακτηριστικά από το cast της παραγωγής και μέσα τα αστεία που περιελάμβαναν σχέδια των χαρακτήρων από τις γάτες και το φάντασμα της όπερας στον μαυροπίνακα, το βίντεο πήγε πάνω και πέρα ​​με την εμπλοκή και τον αριθμό των προβολών.

Πώς να εμπορευτεί εικονική πραγματικότητα για το εμπορικό σήμα σας

Όπως είδαμε με τα εμπορικά σήματα που χρησιμοποιούν βίντεο 360 ° ή full-on video marketing VR, η εικονική πραγματικότητα είναι ένα πολύτιμο εργαλείο που μπορεί να χρησιμοποιήσει η μάρκα σας για να ενισχύσει τη στρατηγική της και να κάνει πραγματικά μια βουτιά. Το κλειδί με το μάρκετινγκ βίντεο VR είναι στην πραγματικότητα παρέχει κάτι για το κοινό σας. Δηλαδή, δεν παράγουν απλώς ένα βίντεο εικονικής πραγματικότητας μόνο για να το κάνουν, το κάνουν με σκοπό και στόχο στο μυαλό. Για παράδειγμα, οι New York Times ήθελαν να ανταμείψουν τους πιστούς πελάτες τους και να τους παρουσιάσουν σε μια νέα μορφή αφήγησης. Ο Merrell ήθελε να δείξει στους χρήστες τους τους τύπους των καταστάσεων που τα παπούτσια τους θα έρθουν χρήσιμα. και οι άνθρωποι πίσω από το School of Rock ήθελαν να φέρουν την προσοχή σε αυτό με μια νέα μορφή μουσικού βίντεο που λειτουργούσε ως ρυμουλκούμενο και προσέλκυσε μεγάλη προσοχή.

Τελικές σκέψεις

Η εικονική πραγματικότητα δεν είναι μια νέα τεχνολογία, αλλά η χρήση της στο μάρκετινγκ είναι σχετικά νέα. Ενώ ένα κανονικό βίντεο ενισχύει το ρόλο σας ως θεατή, η εικονική πραγματικότητα σάς τοποθετεί στο μίγμα, ακριβώς εκεί που λαμβάνει χώρα η δράση. Είτε πρόκειται για πλήρη εμβάπτιση σε μια πραγματική εικονική πραγματικότητα, είτε για τα πολλά οφέλη που φέρνει η εμπλοκή βίντεο 360 °, το VR γίνεται ένα δημοφιλές εμπορικό σήμα σε όλο το σκάφος, προσπαθώντας να καταγράψει την προσοχή του κοινού για τη μακρά μεταφορά και να ενισχύσει την πίστη έτσι συνεχίζουν να επιστρέφουν.

 

  Δείτε επίσης:

Tags:

Newsletter

Subscribe to our newsletter. Don’t miss any news or stories.

We do not spam!