Η βιομηχανία podcast αναμένεται να δημιουργήσει ετήσια έσοδα ύψους 1 δισ. Δολαρίων έως το 2021
Friday, 29 March 2024

All Categories

Η βιομηχανία podcast αναμένεται να δημιουργήσει ετήσια έσοδα ύψους 1 δισ. Δολαρίων έως το 2021

Η βιομηχανία podcast αναπτύσσεται γρήγορα, δημιούργησε κατ 'εκτίμηση έσοδα ύψους 479,1 εκατομμυρίων δολαρίων το 2018 και αναμένεται να παράγει πάνω από 1 δισεκατομμύριο δολάρια μέχρι το 2021, σύμφωνα με νέα έκθεση του Γραφείου Διαδραστικής Διαφήμισης (IAB) και της PwC. Ο τελευταίος αριθμός εσόδων αντιπροσωπεύει αύξηση 53% σε μόλις ένα χρόνο.

Η στροφή προς τις διαφημίσεις podcast ενισχύει τους τιτάνες της βιομηχανίας, όπως ο Spotify, λένε εδώ και μήνες. Η εταιρεία σκοπεύει να δαπανήσει φέτος έως και 500 εκατομμύρια δολάρια σε εξαγορές που σχετίζονται με podcast. Έχει αποκτηθεί όχι μόνο στούντιο περιεχομένου - Parcast και Gimlet Media - αλλά και εφαρμογή δημιουργίας - Anchor. Μια άλλη οντότητα που ανήκει στο Spotify, Soundtrap, κυκλοφόρησε επίσης ένα νέο εργαλείο ειδικά σχεδιασμένο για να βοηθήσει με τη δημιουργία podcast.

Η ομάδα Spotify έχει ήδη δηλώσει ότι σχεδιάζει να αναπτύξει την επιχείρηση διαφημίσεων με podcast, η οποία θα μπορούσε να καταλήξει να κατακτά ένα αξιοπρεπές μέρος των εσόδων. Πολλαπλές νεοσύστατες επιχειρήσεις προσπαθούν να μπουν σε όλες τις πτυχές της βιομηχανίας podcast, συμπεριλαμβανομένης της τεχνολογίας, του δημιουργού και της πλατφόρμας. Η Luminary και η Himalaya συγκέντρωσαν κεφάλαια επιχειρηματικού ύψους 100 εκατομμυρίων δολαρίων.

Τα Podcasters μεταβαίνουν αργά σε δυναμικές διαφημίσεις, γεγονός που τους επιτρέπει να αλλάζουν περιεχόμενο διαφημίσεων με την πάροδο του χρόνου, σε αντίθεση με το γεγονός ότι μια διαφήμιση έχει ψηθεί σε μια εκπομπή για ολόκληρη την ύπαρξή της. Οι διαφημίσεις που έχουν εισαχθεί δυναμικά αντιπροσωπεύουν τώρα το 48,8% των επιχειρήσεων διαφημίσεων podcast, σύμφωνα με την αναφορά.

Η σημερινή έκθεση λέει ότι οι διαφημίσεις που διαβάζονται από τον κεντρικό υπολογιστή παραμένουν η πιο δημοφιλής μορφή διαφήμισης και αυτές απαιτούν συγκεκριμένες σχέσεις με τους podcasters και τις εκπομπές τους. Εν τω μεταξύ, μερικές μεγάλες εταιρείες προσπαθούν να οικοδομήσουν τη δική τους επιχείρηση διαφημίσεων podcast. Οι μορφές διαφήμισης του Spotify, για παράδειγμα, θα μπορούσαν να περιλαμβάνουν επώνυμα περιεχόμενα με τη μορφή ειδικών εκδηλώσεων ή να εισαχθούν διαλείμματα διαφημίσεων για χρήστες που δεν είναι πριμοδοτημένοι, καθώς και αναφορές από ξενιστές από αποκλειστικές εκπομπές του Spotify.

Το Spotify πιθανότατα θα έχει αρκετό χώρο για τους διαφημιστές να προσπαθήσουν να δημιουργήσουν περισσότερα έσοδα.

Tags:

Newsletter

Subscribe to our newsletter. Don’t miss any news or stories.

We do not spam!

We use cookies on our website. Some of them are essential for the operation of the site, while others help us to improve this site and the user experience (tracking cookies). You can decide for yourself whether you want to allow cookies or not. Please note that if you reject them, you may not be able to use all the functionalities of the site.

Ok