Τι αναζητούν οι χρήστες στο διαδίκτυο;
Thursday, 28 March 2024

INTERNET

Τι αναζητούν οι χρήστες στο διαδίκτυο;

Η κατανόηση του τι αναζητούν οι άνθρωποι (χρήστες στο διαδίκτυο) είναι απαραίτητη για την επιτυχία οποιασδήποτε καμπάνιας του Google Ads, ειδικά κατά τη διαδικασία ανάπτυξης μιας αποτελεσματικής στρατηγικής καμπάνιας και δημιουργίας εξαιρετικά συναφών διαφημίσεων.

Αλλά πώς βρίσκετε τι αναζητούν οι άνθρωποι (χρήστες στο διαδίκτυο) και τι πρέπει να κάνετε μόλις το γνωρίζετε; Διαβάστε παρακάτω για να μάθετε με τον οδηγό μας.

1. Πώς να βρείτε αυτό που αναζητούν οι χρήστες στο Διαδίκτυο

2. Γιατί είναι σημαντική η έρευνα λέξεων-κλειδιών για την καμπάνια σας;

3. Πώς να επιλέξετε τις σωστές λέξεις-κλειδιά για την καμπάνια σας

4. Τι να κάνετε μόλις ξέρετε τι ψάχνουν οι άνθρωποι;

 

Η έρευνα λέξεων-κλειδιών είναι ζωτικής σημασίας για μια αποτελεσματική καμπάνια αναζήτησης του Google Ads, καθώς σας επιτρέπει να ανακαλύψετε ποιες λέξεις-κλειδιά αναζητούν οι άνθρωποι, πόσο συχνά αναζητούνται και πόσο θα μπορούσατε (και οι ανταγωνιστές σας) να πληρώνουν για κάθε λέξη-κλειδί.

 

1. Πώς να βρείτε αυτό που αναζητούν οι χρήστες στο Διαδίκτυο

Υπάρχουν διάφοροι τρόποι με τους οποίους μπορείτε να ανακαλύψετε ποιες λέξεις-κλειδιά χρησιμοποιούν οι χρήστες για να πραγματοποιήσουν αναζήτηση στο διαδίκτυο για την ανάπτυξη μιας καμπάνιας για την επιχείρησή σας, συμπεριλαμβανομένης της χρήσης του εργαλείου Google Keyword Planner και του Google Trends.

Εργαλείο σχεδιασμού λέξεων-κλειδιών: Το Εργαλείο σχεδιασμού λέξεων-κλειδιών Google, ένα εργαλείο δωρεάν για χρήση στο Google Ads, παρέχει εξαιρετικά σημαντικές πληροφορίες για τη διαδικτυακή συμπεριφορά. Δείχνει τι αναζητούν οι χρήστες στο διαδίκτυο και πόσες φορές, ανά μήνα, αναζητήθηκε μια συγκεκριμένη λέξη-κλειδί ή φράση. Με αυτά τα δεδομένα, μπορείτε να προσαρμόσετε τις καμπάνιες σας για να διασφαλίσετε ότι οι διαφημίσεις σας στο διαδίκτυο θα είναι συναφείς με τους πιθανούς πελάτες σας και θα μπορείτε να τις βρείτε με τις σωστές λέξεις-κλειδιά, ειδικά καθώς μπορείτε επίσης να πραγματοποιήσετε αναζήτηση ανά γεωγραφική τοποθεσία. Αυτό θα σας βοηθήσει επίσης να βελτιώσετε τις πιθανότητές σας να εμφανίζονται στην κορυφή των μηχανών αναζήτησης για συγκεκριμένους όρους στους οποίους προσφέρετε ως μέρος της συνολικής στρατηγικής μάρκετινγκ στο διαδίκτυο.

Για να κατανοήσετε περαιτέρω τις διάφορες δυνατότητες του εργαλείου Εργαλείου σχεδιασμού λέξεων-κλειδιών, διαβάστε τον οδηγό μας σχετικά με τη χρήση του Εργαλείου σχεδιασμού λέξεων-κλειδιών Google για να δείτε πώς μπορείτε να εξετάσετε το ενδεχόμενο εφαρμογής λεπτομερούς έρευνας λέξεων-κλειδιών στην επόμενη διαφημιστική σας καμπάνια.

Google Trends - Το Google Trends εμφανίζει το ενδιαφέρον αναζήτησης ενός συγκεκριμένου θέματος ή ενός όρου αναζήτησης για μια χρονική περίοδο, σε διάφορες περιοχές του κόσμου και σε μια ποικιλία διαφορετικών γλωσσών. Αυτά τα δεδομένα τάσης μπορούν να φιλτραριστούν είτε με αναζητήσεις σε πραγματικό χρόνο από τις τελευταίες επτά ημέρες είτε σε μη πραγματικό χρόνο. Ένα σύνολο δεδομένων που μπορεί να επιστρέψει σε μια καθορισμένη χρονική περίοδο από το 2004 έως και πριν από 36 ώρες, ανάλογα με την ποσότητα και τον τύπο των δεδομένων που θέλετε να δείτε.

 

χρήστες στο διαδίκτυο


2. Γιατί είναι σημαντική η έρευνα λέξεων-κλειδιών για την καμπάνια σας;

Η έρευνα λέξεων-κλειδιών είναι ζωτικής σημασίας για μια αποτελεσματική καμπάνια αναζήτησης του Google Ads, καθώς σας επιτρέπει να ανακαλύψετε ποιες λέξεις-κλειδιά αναζητούν οι άνθρωποι (χρήστες στο διαδίκτυο), πόσο συχνά αναζητούνται και πόσο θα μπορούσατε (και οι ανταγωνιστές σας) να πληρώνουν για κάθε λέξη-κλειδί.

Τα εργαλεία λέξεων-κλειδιών και η έρευνα σας βοηθούν να:

  • Ανακαλύψτε τους όρους αναζήτησης και τις λέξεις-κλειδιά που χρησιμοποιούν οι χρήστες για να βρουν το site σας.
  • Αντιμετωπίστε τους όρους αναζήτησης των δυνητικών πελατών με αποτελεσματικό περιεχόμενο που μπορεί να προσεγγίσει πελάτες και συναφή.
  • Προσδιορίστε πιθανές περιοχές όπου ενδέχεται να λείπει περιεχόμενο, καθώς και ευκαιρίες για την αύξηση της επισκεψιμότητας στο website σας.
  • Προσδιορίστε τη δαπάνη διαφήμισής σας με βάση πόσα κλικ μπορείτε να αναμένετε να λάβετε ανά λέξη-κλειδί για τον προϋπολογισμό σας.
  • Βρείτε παραλλαγές λέξεων-κλειδιών που θα μπορούσαν να αυξήσουν την απόδοση επένδυσης - θα μπορείτε να δείτε εάν υπάρχουν σχετικοί όροι αναζήτησης και πιθανές εναλλακτικές λύσεις που δεν είχατε εξετάσει προηγουμένως.

 

3. Πώς να επιλέξετε τις σωστές λέξεις-κλειδιά για την καμπάνια σας

Υπάρχουν πολλοί παράγοντες που πρέπει να λάβετε υπόψη όταν πρόκειται για αποτελεσματική έρευνα λέξεων-κλειδιών και επιλογή των σωστών λέξεων-κλειδιών για την καμπάνια σας. Η χρήση του Google Keyword Planner παράλληλα με το Google Trends θα σας βοηθήσει να κατανοήσετε καλύτερα την πρόθεση του χρήστη και να ανακαλύψετε τις λέξεις-κλειδιά που θα αξιοποιήσουν στο έπακρο τα χρήματά σας. Χρησιμοποιήστε αυτά τα εργαλεία του Google Ads κατά τη διάρκεια της ερευνητικής φάσης της καμπάνιας σας για να μεγιστοποιήσετε τις πιθανότητες εμφάνισης στην πρώτη σελίδα των σελίδων αποτελεσμάτων με εξαιρετικά συναφείς διαφημιστικές καμπάνιες.

Για να βρείτε τις σωστές λέξεις-κλειδιά, λάβετε υπόψη τα ακόλουθα στο Εργαλείο σχεδιασμού λέξεων-κλειδιών:

  • Όροι επωνυμίας - Λέξεις-κλειδιά που περιέχουν την επωνυμία σας.
  • Γενικοί όροι - Γενικές λέξεις-κλειδιά με ευρύτερο πεδίο.
  • Σχετικοί όροι - Λέξεις-κλειδιά που δεν σχετίζονται άμεσα με το προϊόν ή την υπηρεσία σας, αλλά είναι ερωτήματα που μπορεί να σχετίζονται με την επιχείρησή σας.


Όσον αφορά τον ορισμό των λιστών λέξεων-κλειδιών, λάβετε υπόψη αυτούς τους τέσσερις παράγοντες και θα προχωρήσετε στη δημιουργία κερδισμένων διαφημίσεων στο διαδίκτυο που προσεγγίζουν τους πιθανούς πελάτες σας στα σωστά μέρη, την κατάλληλη στιγμή.

 

4. Τι να κάνετε μόλις ξέρετε τι ψάχνουν οι άνθρωποι;

Με τις λίστες έρευνας λέξεων-κλειδιών που έχετε ορίσει, το επόμενο βήμα είναι να ενσωματώσετε την έρευνά σας στη στρατηγική της καμπάνιας σας για να δημιουργήσετε συναρπαστικές διαφημίσεις που οδηγούν σε πωλήσεις και μετατροπές.

Κατά τη δημιουργία των διαφημίσεών σας Google, σκεφτείτε την πρόθεση χρήστη και τις ανάγκες των ατόμων και βεβαιωθείτε ότι η καμπάνια σας είναι ελκυστική και ικανή να προσεγγίσει χρήστες με σχετικές λέξεις-κλειδιά. Η σύνδεση των διαδικτυακών διαφημίσεών σας με τους πιθανούς πελάτες σας θα διασφαλίσει ότι οι διαφημίσεις σας θα επιτύχουν τη μέγιστη δυνατή προσέγγιση, ενώ τα αποτελεσματικά μηνύματα θα σας βοηθήσουν να πετύχετε στον κλάδο σας και να δημιουργήσετε μια διαφήμιση Google που ξεχωρίζει στις σελίδες αποτελεσμάτων αναζήτησης.

Οι καλά επιλεγμένες λέξεις-κλειδιά αποτελούν το θεμέλιο μιας καμπάνιας του Google Ads και όσο οι πελάτες σας ήδη αναζητούν, πρέπει να τους βοηθήσετε να σας βρουν στο σωστό στάδιο. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η έρευνα λέξεων-κλειδιών χρησιμοποιώντας το εργαλείο σχεδιασμού λέξεων-κλειδιών είναι ζωτικής σημασίας για την κατανόηση του τι αναζητούν οι χρήστες στο διαδίκτυο, είτε δημιουργείτε μια νέα διαφημιστική καμπάνια είτε βελτιστοποιείτε μια υπάρχουσα.

 

Δείτε επίσης:

Newsletter

Subscribe to our newsletter. Don’t miss any news or stories.

We do not spam!

We use cookies on our website. Some of them are essential for the operation of the site, while others help us to improve this site and the user experience (tracking cookies). You can decide for yourself whether you want to allow cookies or not. Please note that if you reject them, you may not be able to use all the functionalities of the site.

Ok