Κατασκευή Website - Eshop

νέους πελάτες μέσω google Οι διαδικτυακοί αγοραστές είναι εξελιγμένοι καταναλωτές με πολύπλοκες ανάγκες και επιθυμίες. Με μία μόνο αναζήτηση, εσείς ή ο ανταγωνιστής σας θα μπορούσατε να κερδίσετε από τους νέους σας πελάτες μέσω google - και μερικές φορές, μια απλή αναζήτηση μπορεί να προκαλέσει μια εντελώς νέα ιδέα, επιθυμία ή ανάγκη στο άτομο που περιηγείται. Ακολουθούν επτά πληροφορίες που θα μπορούσαν να σας βοηθήσουν να κερδίσετε υποψήφιους  ενώ πραγματοποιούν αναζήτηση στο διαδίκτυο.

 
1. Εξετάστε την τοποθεσία και την ευκολία

2. Βασιστείτε σε ενημερωμένο πελάτη

3. Περιμένετε ότι η αναζήτηση θα οδηγήσει σε ανακάλυψη

4. Σκεφτείτε συμπληρωματικές κατηγορίες

5. Προετοιμαστείτε για το απροσδόκητο

6. Μην υποτιμάτε τη δύναμη των σχολίων

7. Θυμηθείτε ότι ο κόσμος είναι πρώτος για κινητά

 

1. Εξετάστε την τοποθεσία και την ευκολία

Συχνά, οι πελάτες σας θα έχουν βασικές προτεραιότητες όταν επισκέπτονται τον website σας.

Πάρτε τον Marcus από το Γιορκσάιρ, για παράδειγμα, που θέλει να αγοράσει τη φίλη του ένα δώρο αποφοίτησης. Ο Marcus πραγματοποιεί αναζήτηση μεταξύ των τοπικών βιβλιοπωλείων και του Amazon. Θέλει να βρει το καλύτερο δυνατό δώρο, αλλά ιδανικά θέλει να το παραλάβει στο Λιντς πριν από την τελετή αποφοίτησης.

Στο ταξίδι αναζήτησης του Marcus, ανησυχεί τόσο για την ευκολία όσο και για την τοποθεσία - όπως πολλοί άλλοι υποψήφιοι πελάτες.

Τα τελευταία δύο χρόνια, έχει σημειωθεί αύξηση κατά 500% στον αριθμό αναζητήσεων για κινητά "κοντά μου" που περιέχουν επίσης "μπορώ να αγοράσω", "να αγοράσω" ή έναν όρο παραλλαγής. Αυτό δείχνει ότι όλο και περισσότεροι καταναλωτές αναζητούν πληροφορίες τοποθεσίας όταν θέλουν να αγοράσουν ένα προϊόν ή μια υπηρεσία.

Κατά την εκτέλεση διαφημιστικών καμπανιών με το Google Ads, μπορείτε να στοχεύσετε κατά τοποθεσία για να προσεγγίσετε πελάτες ενώ βρίσκονται εν κινήσει και με βάση το πού βρίσκονται. Αυτή η προσέγγιση μπορεί να είναι ιδιαίτερα χρήσιμη όταν χρησιμοποιείτε διαφημίσεις με κείμενο, οι οποίες εμφανίζονται μαζί με τα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης σύμφωνα με τις λέξεις-κλειδιά που έχετε επιλέξει.

Οι άνθρωποι σήμερα περιμένουν να έχουν τα πάντα στα χέρια τους και είναι πιο πιθανό να αγοράσουν από μάρκες που προσφέρουν ευέλικτη παράδοση και συλλογή. Επισημάνετε τις ελκυστικές επιλογές στα μηνύματά σας και εμφανίστε το απόθεμα προϊόντων σας στο διαδίκτυο, έτσι ώστε από τους  μέσω goole να μπορούν εύκολα να δουν τι υπάρχει και πού βρίσκεται.


2. Βασιστείτε σε έναν ενημερωμένο καταναλωτή

Με τόσες πολλές διαθέσιμες πληροφορίες στο διαδίκτυο, οι καταναλωτές είναι πλέον πιο ενημερωμένοι από ποτέ.

Πάρτε για παράδειγμα τον Λιαμ, έναν έντονο ταξιδιώτη που σχεδιάζει το επόμενο ταξίδι του. Κατά τη διάρκεια ενός μήνα, έχει σχεδόν 3.000 διαδικτυακές αλληλεπιδράσεις που σχετίζονται με ταξίδια. Περίπου το ένα τρίτο από αυτούς επικεντρώνεται στο Λονδίνο και πραγματοποιεί σχεδόν 100 αναζητήσεις για ένα συγκεκριμένο ξενοδοχείο.

Μέχρι τη στιγμή που ο Liam κάνει τις ταξιδιωτικές του κρατήσεις, θα έχει διερευνήσει όλες τις επιλογές του χρησιμοποιώντας αναζήτηση, κριτικές χρηστών, εργαλεία σύγκρισης τιμών, μέσα κοινωνικής δικτύωσης και πολλά άλλα.

Οι σημερινοί καταναλωτές έχουν το χρόνο και τα εργαλεία για να αποκτήσουν πρόσβαση σε ένα τεράστιο ποσό πληροφοριών πριν δεσμευτούν. Αγκαλιάζοντας αυτήν τη νέα πραγματικότητα, επιχειρήσεις όπως η δική σας μπορούν να μάθουν να προβλέπουν εκ των προτέρων τις ανάγκες από τους νέους σας πελάτες μέσω google. Στοχεύστε να είστε χρήσιμοι σε δυνητικούς πελάτες καθ 'όλη τη διάρκεια της ερευνητικής διαδικασίας και καθιερώστε την επωνυμία σας ως αξιόπιστος πόρος από την αρχή.

Να θυμάστε ότι οι διαδικτυακές διαφημίσεις δεν πρέπει πάντα να επικεντρώνονται σε μια απλή συναλλαγή, όπως μια πώληση. Σκεφτείτε μια στρατηγική που εστιάζει στην καθιέρωση της αναγνώρισης της επωνυμίας ή στην εξασφάλιση της αφοσίωσης των πελατών, όπως η δημοσίευση του δικού σας περιεχομένου ιστού. Αυτό θα μπορούσε να βελτιστοποιηθεί για τη συλλογή πληροφοριών χρηστών, όπως εγγραφές σε ενημερωτικά δελτία και να προωθηθεί σε σχετικούς πιθανούς πελάτες μέσω μιας καμπάνιας του Google Ads για να κερδίσει κλικ και προβολές.

νέους πελάτες μέσω goole 


3. Περιμένετε ότι η αναζήτηση θα οδηγήσει σε ανακάλυψη

Πολλές αναζητήσεις χρηστών ξεκινούν χωρίς ιδιαίτερο προορισμό.

Η Stacy, για παράδειγμα, είναι έγκυος μητέρα δύο παιδιών. Θέλει να βρει ένα νέο αυτοκίνητο που θα ταιριάζει σε τρία καθίσματα αυτοκινήτου και πολλές προμήθειες για οικογενειακές εκδρομές.

Αρχίζει να κοιτάζει μια μάρκα οχημάτων, αλλά γίνεται γρήγορα σαφές ότι δεν έχει δεσμευτεί για την ιδέα. Χρησιμοποιεί την αναζήτηση για να ζητήσει καθοδήγηση σχετικά με τις καλύτερες επιλογές και τελικά βρίσκει έναν εναλλακτικό κατασκευαστή minivan που πληροί τις απαιτήσεις της.

Για την Stacy, η αναζήτηση είναι ένα μέσο ανακάλυψης. Είναι ανοιχτή σε ιδέες και ένα νέο προϊόν θα μπορούσε να τραβήξει την προσοχή της ανά πάσα στιγμή. Καθώς βελτιώνετε την κατανόησή σας για το ταξίδι των πελατών, λάβετε υπόψη τις στιγμές που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να προσελκύσετε πιθανούς πελάτες σε κάθε βήμα. Επισημαίνοντας βασικές δυνατότητες, έχετε την καλύτερη πιθανότητα να προσελκύσετε τις συγκεκριμένες ανάγκες των δυνητικών πελατών όταν αναζητούν προϊόντα ή υπηρεσίες.

 

4. Σκεφτείτε συμπληρωματικές κατηγορίες

Οι επιχειρήσεις που βλέπουν τη σχέση μεταξύ όσων προσφέρουν και των συμπληρωματικών κατηγοριών θα είναι καλύτερα σε θέση να προσεγγίσουν τους καταναλωτές όταν αισθάνονται δεκτικοί.

Για παράδειγμα, η Serenity σχεδιάζει ένα ταξίδι στο Μπόρνμουθ. Δεν ξέρει πολλά για την Dorset, οπότε πηγαίνει στο διαδίκτυο για να μάθει περισσότερα.

Η ηρεμία αναζητά συγκεκριμένα εστιατόρια, περιηγήσεις διασημοτήτων και ακόμη και τι να φορέσει εκεί. Αυτή η συμπεριφορά αναζήτησης δείχνει ένα εφέ ντόμινο. Τα ταξιδιωτικά της σχέδια την οδήγησαν να θέλει να μάθει τι φορούν οι άνθρωποι στο Μπόρνμουθ, γεγονός που την οδηγεί να ψωνίσει για νέα ρούχα. Αυτό συμβαίνει συνεχώς.

Σκεφτείτε τους πελάτες σας ολιστικά και λάβετε υπόψη ότι μια φαινομενικά άσχετη αναζήτηση θα μπορούσε να προκαλέσει ενδιαφέρον για την επωνυμία σας. Εξετάστε ποιες σχετικές επωνυμίες ή προϊόντα σε διαφορετικούς - αλλά συνδεδεμένους - κλάδους προσεγγίζουν παρόμοιο κοινό κατά τη διάρκεια της αναζήτησης και χρησιμοποιήστε αυτές τις πληροφορίες στις καμπάνιες σας στο Google Ads όταν αποφασίζετε για λέξεις-κλειδιά και αντίγραφο διαφημίσεων με κείμενο.

 

5. Προετοιμαστείτε για το απροσδόκητο

Η συμπεριφορά των χρηστών είναι συχνά απρόβλεπτη.

Για παράδειγμα, η Tiffany είναι μια 37χρονη μητέρα τριών από το Tamworth. Κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου, έχει εκατοντάδες ψηφιακές αλληλεπιδράσεις με διάφορους εμπόρους λιανικής.

Στις αρχές Δεκεμβρίου, η Tiffany μετακινείται από την αναζήτηση ενός «δερμάτινου καναπέ» σε ψώνια για λάμπες όταν συνειδητοποιεί ότι ο John Lewis και ο Next πωλούν και τα δύο αυτά προϊόντα. Από εκεί, η Tiffany κυνηγάει μια λάμπα, αναζητώντας διάφορες μάρκες και καταστήματα λιανικής, συμπεριλαμβανομένου του John Lewis.com, καθώς αναζητά το καλύτερο προϊόν στην καλύτερη τιμή.

Παρακολουθήστε το ταξίδι από τους νέους σας πελάτες και μεγιστοποιήστε την παρουσία σας σε εκείνα τα μέρη όπου οι άνθρωποι μπορεί να αλλάξουν πορεία. Ένας τρόπος να επωφεληθείτε από αυτό είναι η χρήση σχετικών προϊόντων για να καθοδηγήσετε τον δυνητικό πελάτη σας σε άλλες προσφορές προϊόντων.


6. Μην υποτιμάτε τη δύναμη των σχολίων

Οι πιθανοί πελάτες συχνά δείχνουν ενδιαφέρον για πολλά διαφορετικά προϊόντα ή μάρκες προτού πραγματοποιήσουν μια αγορά. Οι αξιολογήσεις και οι αξιολογήσεις συντελούν σε μεγάλο βαθμό σε αυτό το στάδιο του ταξιδιού των πελατών.

Η Λένα, 32 ετών από το Μάντσεστερ, ελέγχει τακτικά το Groupon και άλλα site συναλλαγών καθώς κυνηγά για πωλήσεις και κουπόνια. Όταν η Leena ξεμένε από μάσκαρα, πηγαίνει στο eBay για να δει διαφορετικές μάρκες και, στη συνέχεια, χρησιμοποιεί την αναζήτηση για να μηδενίσει τη μάρκα που θέλει, διαβάζοντας κριτικές κατά τη διάρκεια.

Η Leena έψαχνε για καλύτερη αξία και ένα προϊόν με μεγαλύτερη διάρκεια από ό, τι μπορούσε να βρει στον τοπικό λιανοπωλητή. Αποφάσισε σχετικά με την μάρκα Lancome, εν μέρει, λόγω των θετικών κριτικών σε σύγκριση με προϊόντα από άλλες μάρκες.

Αγκαλιάστε τη σημασία των αξιολογήσεων και των αντιλήψεων των καταναλωτών στο Διαδίκτυο για να μείνετε μπροστά από τον ανταγωνισμό. Δώστε ιδιαίτερη προσοχή στις αξιολογήσεις και τις αξιολογήσεις σας, απαντώντας ή κάνοντας βελτιώσεις στα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας όπου είναι απαραίτητο. Χρησιμοποιήστε το buzz στη στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ δημιουργώντας θετικά σχόλια στις διαφημίσεις και τα μηνύματά σας.

 

7. Να θυμάστε ότι ο κόσμος επιλέγει τα κινητά

Το κινητό διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στην έρευνα των χρηστών στο διαδίκτυο. Είτε το πιστεύετε είτε όχι, έξι στους 10 χρήστες του Διαδικτύου ξεκινούν τώρα τις αγορές τους σε μία συσκευή, αλλά συνεχίζουν ή τελειώνουν με διαφορετική.

Ο Arthur, ένας 66χρονος συνταξιούχος, απολαμβάνει τις κρουαζιέρες σε απομακρυσμένους προορισμούς με τη σύζυγό του. Με συνταξιοδοτικό εισόδημα και χρόνο για να απομείνει, ο Arthur είναι πάντα ανοιχτός σε ταξιδιωτικές προσφορές και άμεσες αποδράσεις.

Κατά τη διάρκεια μιας περιόδου τριών μηνών, η Arthur έχει σχεδόν 250 αλληλεπιδράσεις που σχετίζονται με ταξίδια στο διαδίκτυο, με το 50% αυτών να πραγματοποιούνται σε κινητά. Αν και συχνά κάνει κράτηση με ταξιδιωτικό πράκτορα, ο Arthur στρέφεται τακτικά στη μικρή οθόνη για μεγάλα σχέδια.

Οι επιχειρήσεις μπορούν να χρησιμοποιήσουν τη γνώση ότι οι δυνητικοί πελάτες θα χρησιμοποιούν κινητές συσκευές ή μια σειρά συσκευών, κατά τη διάρκεια της έρευνάς τους, σχεδιάζοντας τα μηνύματά τους και στοχεύοντας σχέδια γύρω από αυτό. Επωφεληθείτε μέσω αποκριτικών σχεδίων για τον website σας και τις διαφημιστικές σας καμπάνιες.

Κάποιοι από τους πιθανούς νέους σας πελάτες μέσω google βρίσκονται συχνά σε μια δεκτική νοοτροπία όταν χρησιμοποιούν την αναζήτηση, γι 'αυτό αγκαλιάστε την ευκαιρία να επικοινωνήσετε μαζί τους με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας την κατάλληλη στιγμή.

 

Δείτε επίσης: