9 Τάσεις SEO του 2020 Μέχρι τώρα: Γιατί οι επιχειρήσεις πρέπει να τις χρησιμοποιήσουν
Friday, 26 April 2024

INTERNET

9 Τάσεις SEO του 2020 Μέχρι τώρα: Γιατί οι επιχειρήσεις πρέπει να τις χρησιμοποιήσουν

Με την κυκλοφορία του αλγορίθμου BERT από την Google και της μεγάλης κλίμακας ενημέρωσης από το Yandex, Vega, έχει έρθει ένα ειδικό στάδιο στην ιστορία της αναζήτησης. Για να μην χαθούν στο Διαδίκτυο, οι επιχειρήσεις θα πρέπει να σκεφτούν ποιοτικό περιεχόμενο και εμπειρία χρήστη, καθώς και συμβουλές βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης (SEO). Δείτε πώς οι επιχειρήσεις  πρέπει να χρησιμοποιήσουν τις Τάσεις SEO που έχουν αλλάξει από την google.

 
1. Ένα νέο στάδιο έχει έρθει στην ιστορία της αναζήτησης

Το νέο στάδιο στην ιστορία της αναζήτησης οφείλεται στην έναρξη ενός νέου αλγορίθμου από το Google BERT και μιας μεγάλης κλίμακας ενημέρωσης από το Yandex "Vega".

Και οι δύο τεχνολογίες βασίζονται σε νευρωνικά δίκτυα, τα οποία βοηθούν στην καλύτερη κατανόηση και επεξεργασία της φυσικής γλώσσας.

Η ενημέρωση αναζήτησης Vega που παρουσιάστηκε την παραμονή του 2020 έφερε την αναζήτηση σε ένα νέο επίπεδο ποιότητας. Επηρεάζει τέσσερις περιοχές ταυτόχρονα:

  1. Πρώτον, η εταιρεία ανακοίνωσε αύξηση της ποιότητας της αναζήτησης - όχι μόνο με λέξεις-κλειδιά αλλά και με νόημα.
  2. Δεύτερον, η μηχανή αναζήτησης υποσχέθηκε ένα άμεσο αποτέλεσμα στα αιτήματα των χρηστών.
  3. Τρίτον, ο Yandex άρχισε να δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην εξειδίκευση των απαντήσεων - χάρη σε έναν νέο αλγόριθμο κατάταξης, για τον οποίο το βασικό σήμα είναι οι αξιολογήσεις των αξιολογητών-εμπειρογνωμόνων και της υπηρεσίας Kew.
  4. Τέταρτον, με το λανσάρισμα του Vega Yandex έγινε υπερτοπικό: βοηθά στην επίλυση προβλημάτων σε επίπεδο μικρο-περιοχής.

Και τώρα κάθε επιχείρηση θέλει να μάθει πώς να βελτιστοποιεί το περιεχόμενο για BERT και Vega. Ουσιαστικά, αυτό σημαίνει επανεκτίμηση σημείων πρόσβασης χρήστη για αναζήτηση περιεχομένου. Δεδομένου ότι οι άνθρωποι έχουν περισσότερες ευκαιρίες για μια πιο έξυπνη αναζήτηση και λαμβάνουν εξειδικευμένες και ακριβείς απαντήσεις, οι εταιρείες πρέπει να λάβουν πολύ υπόψη την αρχιτεκτονική των website και τις μεθόδους παράδοσης περιεχομένου.


Πώς αλλάζουν οι απαιτήσεις (Τάσεις SEO ) περιεχομένου ενός site

 

  • Η σύνταξη κειμένων είναι απαραίτητη όχι μόνο κατόπιν αιτήματος, αλλά λαμβάνοντας υπόψη τις προθέσεις του χρήστη που θα τα αναζητήσει.

 

  • Ανάλυση λέξεων-κλειδιών όπως γνωρίζουμε καθίσταται ξεπερασμένη. Οι τεχνολογίες επεξεργασίας φυσικής γλώσσας και βαθιάς μάθησης συνεχίζουν να αναπτύσσονται γρήγορα, οπότε θα πρέπει να προετοιμαστείτε για το γεγονός ότι οι μηχανές αναζήτησης δεν θα ενδιαφέρονται περισσότερο τόσο για λέξεις-κλειδιά, αλλά για στόχους χρήστη. Από αυτό προκύπτει ότι πρέπει να καταβληθούν προσπάθειες για την ανάλυση των προθέσεων του χρήστη και την ικανοποίηση των αναγκών του. Εάν δώσετε τις καλύτερες απαντήσεις στις ερωτήσεις σας, προσελκύετε πελάτες πιο γρήγορα.

 

  • Εστιάστε στον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες κοινοποιούν τις ανησυχίες και τις ανάγκες τους. Η αλληλεπίδραση με τον χρήστη επεκτείνεται και ξεπερνά απλώς την αγορά. Τώρα το περιεχόμενο που ικανοποιεί τις ανάγκες μετά την πώληση είναι σημαντικό - υποστήριξη, προστασία συμφερόντων, δημιουργία και ανάπτυξη κοινοτήτων κ.λπ.

 

Τι σημαίνει αυτή η τάση SEO για τις επιχειρήσεις;

Οι πελάτες εξακολουθούν να θέλουν να γνωρίζουν ότι είστε στο πλευρό τους, ότι μπορούν να σας εμπιστευτούν. Ως εκ τούτου, οι αλλαγές του 2020 σχετίζονται κυρίως με τη βελτίωση της ποιότητας της αναζήτησης πληροφοριών, την ανάπτυξη της «ανθρώπινης» πλευράς της.

Πολλοί έμποροι εξακολουθούν να πωλούν υπηρεσίες, αποφεύγοντας την επικοινωνία με το κοινό-στόχο. Αλλά αν δεν μιλάμε με πελάτες, τότε δεν καταλαβαίνουμε γιατί συμπεριφέρονται με συγκεκριμένο τρόπο.

Μιλήστε τους, ζητήστε τους να σας πουν για το ταξίδι αγορών τους, πώς χρησιμοποίησαν την αναζήτηση, τι γνώμη έχουν για τον site σας. Χρησιμοποιήστε αυτά τα δεδομένα όταν αποφασίζετε για ένα website.

Η βελτιστοποίηση με γνώμονα τον χρήστη μπορεί να γίνει μόνο με την ενσωμάτωση λύσεων SEO σε μια στρατηγική μάρκετινγκ. Και αυτή είναι η πιο ισχυρή τάση το 2020.

Οι εταιρείες πρέπει να σταματήσουν να αντιλαμβάνονται το SEO ως δευτερεύον έργο. Αντ 'αυτού, η βελτιστοποίηση πρέπει να προσεγγιστεί ως βασικό στοιχείο ενός επιχειρηματικού σχεδίου.

 

2. Το ποιοτικό περιεχόμενο που δημιουργείται για το χρήστη παίζει το ρόλο

Το «σύστημα» του SEO ήταν και παραμένει ικανοποιημένο.

Και τι νέο υπάρχει σε αυτό, ρωτάτε;

Το περιεχόμενο χαμηλής ποιότητας μπορεί να επηρεάσει αρνητικά τα πάντα - τόσο τη δομή του site, όσο και τη στρατηγική των εσωτερικών συνδέσμων, και οτιδήποτε άλλο.

Προκειμένου το site να αναπτυχθεί καλά το 2020, θα πρέπει να μάθετε πώς να γράφετε σχετικό και πολύτιμο περιεχόμενο. Οι ειδικοί προβλέπουν ότι θα έρθει η στιγμή που μόνο τα καλύτερα υλικά θα πάνε στο κορυφαίο ζήτημα.

Πώς αλλάζουν οι απαιτήσεις περιεχομένου ενός site

  • Ορίστε έναν στόχο για να δημοσιεύσετε το καλύτερο περιεχόμενο που μπορείτε να βρείτε στο Διαδίκτυο για το θέμα σας. Ή τουλάχιστον αποκαλύψτε ένα σημαντικό μέρος ενός σχετικού θέματος για να αυξήσετε το ενδιαφέρον για αυτό.

Αυτό θα σας επιτρέψει να ανταγωνιστείτε αποτελεσματικά στην αναζήτηση λέξεων-κλειδιών (εξακολουθεί να αποτελεί το μεγαλύτερο μέρος των ερωτημάτων αναζήτησης), θα συμβάλει στην αύξηση της αξιοπιστίας του site και της ζήτησης για το περιεχόμενό σας.

Το 2020 είναι η χρονιά που πρέπει να απαλλαγείτε σταδιακά από την εμμονή με τις λέξεις-κλειδιά. Σταματήστε να προσέχετε μεμονωμένες λέξεις-κλειδιά, να κυνηγάτε σελίδες και να προσεύχεστε για περιεχόμενο.

  • Εστίαση σε θέματα. Δημιουργήστε περιεχόμενο που θα καλύψει ένα συγκεκριμένο ζήτημα και όχι μόνο να αποκαλύψετε την έννοια μιας λέξης-κλειδιού.
  • Μπορείτε ακόμη και να σχεδιάσετε μια σειρά κειμένων με περιεκτικές και κατανοητές γνώσεις για ένα συγκεκριμένο θέμα.

Αυτό είναι ιδιαίτερα χρήσιμο για την επίτευξη συγκεκριμένων επιχειρηματικών στόχων.

Τι σημαίνουν αυτές οι τάσεις SEO για τις επιχειρήσεις;

Οι εταιρείες αντιμετωπίζουν πολλές εργασίες στον site τους, οι οποίες σχετίζονται στενά με την εξυπηρέτηση πελατών:

  • Αναλύστε το κοινό, προσπαθήστε να καταλάβετε πώς σας αναζητά.
  • Κατανοήστε τις προθέσεις που κρύβονται πίσω από τις ερωτήσεις των χρηστών και τα προβλήματα που θέλουν να λύσουν.
  • Δώστε τους λύσεις ή απαντήσεις στις μορφές που προτιμούν χρησιμοποιώντας ποιοτικό περιεχόμενο ειδικών.
  • Βελτιώστε την εμπειρία χρήστη σας. Αύριο κάποιος μπορεί να το κάνει καλύτερα από εσάς.
  • Ελέγξτε όλο το περιεχόμενο, έτσι ώστε κάθε σελίδα να έχει ένα μοναδικό σύνολο λέξεων-κλειδιών. Εάν το site σας καλύπτει συνεχώς τα ίδια θέματα, αν και από διαφορετικές θέσεις, τότε οι σελίδες θα χτυπήσουν η μία την άλλη από τα αποτελέσματα αναζήτησης.

Το 2020, αξιολογήστε σοβαρά την ποιότητα του περιεχομένου και βελτιστοποιήστε το για χρήστες, όχι για μηχανές αναζήτησης.

Κατά μία έννοια, το κλειδί για την επιτυχία το 2020 παραμένει το ίδιο: προσφέρετε καλό περιεχόμενο σε όλα τα κανάλια όπου προωθείτε. Καθώς οι μηχανές αναζήτησης προσαρμόζονται στη φυσική γλώσσα, αυξάνεται η αξία των γραπτών και αναγνωστών κειμένων.

 

3. Ο αγώνας για την εμπιστοσύνη των χρηστών ενισχύεται, το κλειδί της επιτυχίας είναι η εξειδίκευση

Τον Μάιο του 2019, η Google ενημέρωσε τον οδηγό αξιολόγησης ποιότητας, στον οποίο η αρχή του EAT (τεχνογνωσία, αξιοπιστία, εμπιστοσύνη) έγινε μέρος της στρατηγικής ποιότητας σελίδας.

Το 2020, η μηχανή αναζήτησης θα συνεχίσει να μελετά τη φήμη των εταιρειών και των ατόμων που δημοσιεύουν περιεχόμενο για λογαριασμό τους. Επομένως, εταιρείες που έχουν προβλήματα φήμης, έχουν δυσκολίες με την εξυπηρέτηση πελατών και ενώ αγωνίζονται ανεπιτυχώς για την εμπιστοσύνη των χρηστών, θα είναι πολύ δύσκολο να ανταγωνιστούν. Ο αλγόριθμος Google προσπαθεί επίσης να καταλάβει την πρόθεση αναζήτησης ενός χρήστη για πιο εξατομικευμένα αποτελέσματα.

Το Yandex βασίζεται επίσης στην εμπειρία. Η αναζήτηση έχει αξεσουάρ που ειδικεύονται σε ορισμένα θέματα. Αξιολογούν πόσο καλά οι ιστοσελίδες ανταποκρίνονται σε αιτήματα για την ειδικότητά τους και οι βαθμολογίες τους παίζουν τεράστιο ρόλο στην εκμάθηση του αλγορίθμου. Αυτή η προσέγγιση έχει βελτιώσει την κατάταξη για διαφορετικά ερωτήματα.

Πώς αλλάζουν οι απαιτήσεις περιεχομένου ενός site

  • Τα προβλήματα εμπιστοσύνης εκδηλώνονται όχι μόνο σε κριτικές και κριτικές επωνυμίας, αλλά και σε τεχνικές δυσλειτουργίες στο site σας, καθώς και σε θέματα που σχετίζονται με την ασφάλεια του site σας.
  • Το 2020, η αρχή της αξιοπιστίας παίζει ρόλο. Ιδιαίτερη προσοχή πρέπει να δοθεί σε πηγές, καθώς τα ψεύτικα νέα έχουν κηρυχθεί πόλεμος. Από αυτήν την άποψη, είναι σημαντικό να ελέγξετε τους ίδιους τους συγγραφείς πριν αποδείξετε την εμπειρία τους σε ορισμένα θέματα.
    Μία από τις κύριες τάσεις του 2020 - το offline συνδέεται στο διαδίκτυο. Και η ικανότητα μιας επιχείρησης να δημιουργήσει μια συναρπαστική διαδικτυακή εικόνα του offline κόσμου μας θα είναι το κύριο πλεονέκτημά της.

Όλες οι εκδηλώσεις εκτός σύνδεσης, συνέδρια, βραβεία, συνεργασίες που είναι κρυμμένες από την Google, ξαφνικά αποκτούν μεγάλη σημασία. Τραβήξτε τα στο διαδίκτυο για να ικανοποιήσετε την ανάγκη αξιοπιστίας της Google.

Τι σημαίνουν αυτές οι τάσεις SEO για τις επιχειρήσεις;

Οι ειδικοί μοιράζονται με διάφορους τρόπους πώς μια επιχείρηση μπορεί να επιδείξει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στο διαδίκτυο:

  • Ταχύτητα παράδοσης (για παράδειγμα, παράδοση εντός 2 ημερών (ή λιγότερο) με αντίστοιχες ενημερώσεις κατάστασης).
  • Εξυπηρέτηση πελατών (για παράδειγμα, η δυνατότητα απάντησης σε ερώτηση χρήστη το συντομότερο δυνατό).
  • Ψηφιακό χάρισμα / επωνυμία (για παράδειγμα, οι περισσότερες κριτικές σας μοιάζουν περισσότερο με δηλώσεις αγάπης).
  • Εμπειρία χρήστη (μπορεί η εμπειρία να ονομαστεί πιο βολική / χρήσιμη / απλή).
  • Τιμή.
  • Εξειδικευμένα προϊόντα.

 

Τάσεις SEO

4. Η εμπειρία χρήστη περισσότερο από ποτέ εξαρτάται από την τεχνική βελτιστοποίηση SEO

Ένας άλλος πονοκέφαλος που θα πρέπει να αντιμετωπιστεί είναι η εμπειρία του χρήστη. Περιλαμβάνει τη γενική εντύπωση μιας επιχείρησης, ξεκινώντας από την πρώτη αλληλεπίδραση με τον πόρο σας στα αποτελέσματα αναζήτησης και, στη συνέχεια, με τη σελίδα προορισμού και ακόμη και τον τρόπο με τον οποίο ο χρήστης εγκαταλείπει τον site σας (θυμηθείτε τουλάχιστον εργαλεία όπως το επαναληπτικό μάρκετινγκ και η εξατομίκευση για τακτικούς χρήστες ).

Σκεφτείτε πώς διαμορφώνετε την εμπειρία χρήστη της εταιρείας σας. Ποια οφέλη λαμβάνουν όταν επισκέπτονται το site σας;

Η εμπειρία χρήστη σχετίζεται με την τεχνική βελτιστοποίηση SEO. Και πρώτα απ 'όλα, πρέπει να δώσετε προσοχή στην ταχύτητα του site σας και των σελίδων του.

Τι σημαίνουν αυτές οι τάσεις SEO για τις επιχειρήσεις;

Θα πρέπει να επικοινωνείτε πιο συχνά με τους προγραμματιστές. Σε ορισμένες περιπτώσεις, ετοιμαστείτε για σχεδόν πλήρη επανασχεδιασμό προτύπων σελίδας.

 

5. Φροντίδα για τον χρήστη - αυτό είναι και SEO για κινητά

Οι εκδόσεις των website για κινητές συσκευές είναι γενικά σε αξιοθρήνητη κατάσταση. Και το 2020, πολλές εταιρείες θα πρέπει να θυμούνται την πρακτική του 2017 και, τέλος, να τακτοποιούν την έκδοση για κινητά του site.

Εάν εξακολουθείτε να μην έχετε προσαρμόσει μια έκδοση website για κινητές συσκευές, πρέπει να κάνετε αυτήν την εργασία προτεραιότητα.

Τι σημαίνουν αυτές οι τάσεις SEO για τις επιχειρήσεις;

Πρέπει να καταλάβετε πόσο αποτελεσματικός είναι ο site σας για κινητά για τον χρήστη. Ίσως προσπαθείτε ακόμα να απεικονίσετε ένα άτομο που κάθεται σε έναν επιτραπέζιο υπολογιστή. Ενώ τις περισσότερες φορές αυτό το άτομο κινείται, η πρόσβαση στο site σας μέσω κινητής συσκευής.

Μια άλλη επιχειρηματική πρόκληση είναι η ανάλυση πραγματικών αποτελεσμάτων αναζήτησης για κινητά. Αυτό είναι απαραίτητο για την πρόβλεψη της κυκλοφορίας και την κατανόηση της βελτιστοποίησης που θα είναι πραγματικά αποτελεσματική.

 

6. Μάθετε να δίνετε έξυπνες συμβουλές αναζήτησης στις μηχανές αναζήτησης

Αποφασίσαμε λοιπόν ότι το 2020 θα έχει σημασία η ποιότητα του περιεχομένου. Ωστόσο, οι αλγόριθμοι μηχανών αναζήτησης εξακολουθούν να μην κατανοούν πλήρως το πλαίσιο των ερωτημάτων χρήστη. Επομένως, οι επιχειρήσεις θα πρέπει να τους δώσουν «συμβουλές».

Αυτό σημαίνει ότι τα δεδομένα πρέπει να είναι δομημένα με τέτοιο τρόπο ώστε οι μηχανές αναζήτησης να κατανοούν καλύτερα όχι μόνο τι υπάρχει στη σελίδα του site σας, αλλά και πώς συνδέεται κάθε στοιχείο με άλλα στοιχεία στη σελίδα και πώς συνδέεται αυτή η σελίδα άλλες σελίδες στο website σας.

Εάν γίνει σωστά, τα δομημένα δεδομένα θα γίνουν μέρος των δεδομένων μάρκετινγκ. Και αυτό, με τη σειρά του, θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε περιεχόμενο για οποιαδήποτε μηχανή αναζήτησης, βοηθό φωνής, ένα chatbot με το σωστό περιβάλλον.

Τι σημαίνουν αυτές οι τάσεις SEO για τις επιχειρήσεις;

Τα δομημένα δεδομένα μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη βελτίωση των αναλυτικών στοιχείων. Συμβάλλουν στην αξιολόγηση του μέρους του περιεχομένου που επηρεάζει τα αποτελέσματα και χρησιμοποιούν αυτά τα δεδομένα για την ανάπτυξη στρατηγικής περιεχομένου, στρατηγικής μάρκετινγκ, δημιουργίας περιγραφών προϊόντων και πολλά άλλα.

7. Βελτιστοποίηση περιεχομένου για νευρωνικά δίκτυα γνώσης και Yandex

Η Google χρησιμοποιεί τη σημασιολογική τεχνολογία και τη βάση γνώσης για να βελτιώσει τη μηχανή αναζήτησης με πληροφορίες σημασιολογικής αναζήτησης που συλλέγονται από διάφορες πηγές.

Αυτό το εργαλείο παρέχει δομημένες λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με ένα θέμα εκτός από μια λίστα συνδέσμων προς άλλα website. Αυτό εξαλείφει την ανάγκη για τους χρήστες να μεταβαίνουν σε άλλα website και να συλλέγουν ανεξάρτητα πληροφορίες.

Το Yandex με τη βοήθεια νευρωνικών δικτύων προ-ταυτοποιεί στη βάση δεδομένων παρόμοια με την έννοια έγγραφα Ιστού και τα συνδυάζει σε σημασιολογικά συστάδες. Ο χρήστης υποβάλλει ένα αίτημα και η μηχανή αναζήτησης δεν αναζητά την απάντηση σε ολόκληρη την τεράστια βάση δεδομένων, αλλά μόνο σε έγγραφα που αντιστοιχούν στο αίτημα.

Δεδομένου ότι η αναζήτηση κατανοεί ποιες ομάδες εγγράφων σχετίζονται με το αίτημα, για την απάντηση επιλέγει τις καλύτερες ιστοσελίδες από αυτές που είναι προφανώς κατάλληλες.

Τι σημαίνουν αυτές οι τάσεις SEO για τις επιχειρήσεις;

Πρώτα απ 'όλα, είναι σημαντικό για τις επιχειρήσεις να κατανοήσουν το μοναδικό υλικό που δημιουργεί ο χρήστης. Μετά από αυτό, είναι απαραίτητο να επισημάνετε ορισμένα αντικείμενα και οντότητες στις οποίες θα είναι δυνατή η δέσμευση των πληροφοριών στο site.

Η δημιουργία περιγραφών βοηθά στην καλύτερη ανταπόκριση στα αιτήματα των χρηστών.

 

8. Η τεχνολογία της συνεργασίας με συνδέσμους και με τη μάρκα αλλάζει.

Το 2020, ακόμη και οι σύνδεσμοι θα πρέπει να είναι προσανατολισμένοι στο χρήστη. Οι επιχειρήσεις θα πρέπει να συνεργαστούν με συνδέσμους που όχι μόνο βοηθούν στην κατάταξη του site τους αλλά και στην αύξηση της επισκεψιμότητας.

Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να εστιάσετε σε τρεις πτυχές της εργασίας με περιεχόμενο:

  • Προγραμματισμένο άρθρο: θέματα που καλύπτονται κάθε χρόνο σε μια συγκεκριμένη στιγμή (για παράδειγμα, Black Friday).
  • Προγραμματισμένη αντίδραση άρθρου: υλικό για θέματα που σχετίζονται με μια εποχική εκδήλωση ή θέματα για τα οποία το ενδιαφέρον, αυξάνεται σε μια συγκεκριμένη χρονική στιγμή.

Τι σημαίνουν αυτές οι τάσεις SEO για τις επιχειρήσεις;

Τώρα, οι δραστηριότητες δημιουργίας συνδέσμων πρέπει να πραγματοποιούνται υπό την ομπρέλα της μάρκας. Οι άνθρωποι γίνονται πιο έξυπνοι και περιμένουν περισσότερα από το μάρκετινγκ.

Όσο περισσότεροι πελάτες σας εμπιστεύονται, τόσο περισσότερο είναι έτοιμοι:

  • Μοιραστείτε το περιεχόμενό σας χρησιμοποιώντας συνδέσμους (όπου σας φέρνουν επισκεψιμότητα).
  • μιλήστε για εσάς (δείξτε την αξία σας).

 

9. Αυτό που έχει σημασία είναι η πραγματική προβολή, όχι μόνο οι ενεργές συνδέσεις

Η έκδοση με μηδενικά κλικ έγινε πραγματικότητα πριν από ένα χρόνο. Από αυτήν την άποψη, η επιχείρηση θα πρέπει να προσαρμοστεί στην αναζήτηση χωρίς κλικ.

Οι δραστηριότητες μάρκετινγκ κλείνουν όλο και περισσότερο στις μηχανές αναζήτησης.

Για παράδειγμα, η Yandex εισήγαγε την τεχνολογία Pre-rendering pre-generates αποτελεσμάτων αναζήτησης. Είναι τόσο έξυπνη που μαντεύει πώς θα μοιάζει το πλήρες κείμενο του ερωτήματος αναζήτησης τη στιγμή που ένα άτομο απλά πληκτρολογεί τις πρώτες λέξεις.

Η Pre-rendering pre-generates αποτελέσματα αναζήτησης και τα εμφανίζει στον χρήστη όταν κάνετε κλικ στο κουμπί "Εύρεση". Για ορισμένα ερωτήματα, οι απαντήσεις δίνονται απευθείας στις οδηγίες κάτω από τη γραμμή αναζήτησης.

Είναι σημαντικό να σημειωθεί η τεχνολογία των σελίδων Turbo. Όταν οι χρήστες κινητών συσκευών μεταβαίνουν στο ste από την αναζήτηση, ανοίγουν αμέσως ειδικές εκδόσεις ιστοσελίδων.

Τι σημαίνουν αυτές οι τάσεις SEO για τις επιχειρήσεις;

Οι έμποροι πρέπει τώρα να προσαρμοστούν στις νέες συνθήκες και να λάβουν περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το τι εμφανίζεται στις μηχανές αναζήτησης. Αυτή είναι η βελτιστοποίηση των τμημάτων κειμένου και η έμφαση στις εικόνες κ.λπ.

Και πάλι, μην ξεχνάτε τους χρήστες κινητών συσκευών. Το 2019, η Yandex βελτίωσε την τεχνολογία των σελίδων Turbo: τώρα φορτώνουν 15 φορές πιο γρήγορα από την κανονική. Αυτό σημαίνει ότι στο 75% των περιπτώσεων, ο χρήστης λαμβάνει τις απαραίτητες πληροφορίες σε λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο.

 

        Δείτε επίσης:

Newsletter

Subscribe to our newsletter. Don’t miss any news or stories.

We do not spam!

We use cookies on our website. Some of them are essential for the operation of the site, while others help us to improve this site and the user experience (tracking cookies). You can decide for yourself whether you want to allow cookies or not. Please note that if you reject them, you may not be able to use all the functionalities of the site.

Ok