Δεν υπάρχει λόγος να εμπιστεύεστε την επιλογή Amazon's Choice
Friday, 29 March 2024

INTERNET

Δεν υπάρχει λόγος να εμπιστεύεστε την επιλογή Amazon's Choice

Από τότε που η Amazon παρουσίασε την ετικέτα της "Amazon's Choice" το 2015 για να συστήσει ορισμένα προϊόντα, ένας σκεπτικιστής κόσμος προσπαθεί να ανακαλύψει τι ακριβώς σημαίνει το σήμα - επειδή κάποια στοιχεία που είναι "η επιλογή του Amazon" πραγματικά δεν πρέπει να είναι.

Ακόμα κι αν ένα προϊόν έχει το σήμα και φαίνεται να έχει ένα υψηλό σκορ αστέρι, μπορεί ακόμα να τελειώσει με ένα βρωμιά που θα είχατε προειδοποιήσει αν δεν είχατε κάνει την εργασία σας, αναφέρουν BuzzFeed σήμερα .

Μερικά παραδείγματα: ένας αναπνευστήρας αξίας 23 δολαρίων που προφανώς έκλεψε θετικά σχόλια από εντελώς διαφορετικά προϊόντα και ένα θερμόμετρο μωρών 20 δολ. Που ο ίδιος ο χρήστης του Amazon αναθεώρησε την επισήμανση σημαδιών εργαλείων ως «σπατάλη χρημάτων».

Μέχρι στιγμής, κανένας δημοσιογράφος φαίνεται ότι δεν έχει πάρει μια ευθεία απάντηση από το Amazon για το αν το σήμα "Amazon's Choice" είναι κάτι που ένας πραγματικός άνθρωπος εξετάζει ποτέ ή απλά ένας ανθρωπογενής αλγόριθμος. Το CNET και το Wired έκαναν ένα μαχαίρι τα τελευταία χρόνια και δεν πήγαν πολύ πέρα ​​από το The Wall Street Journal το έκανε το 2015. Στην ιστοσελίδα του Amazon, η επίσημη περιγραφή είναι αυτή:

Η Amazon's Choice συνιστά πολύτιμα προϊόντα με υψηλή τιμή και διαθέσιμα για άμεση αποστολή. Ενώ ο Amazon είπε στο BuzzFeed ότι εμπλέκονται τόσο οι άνθρωποι όσο και τα ρομπότ, δεν εξήγησε πώς - και σε κάθε περίπτωση, μοιάζει να κοιμούνται στη δουλειά εδώ.

Στις αρχές του περασμένου έτους, το Reviewed.com σημείωσε ότι η Amazon φαινόταν να δικαιολογεί το σήμα με συγκεκριμένους αλγοριθμικούς λόγους, όπως εάν ένα στοιχείο είχε "χαμηλό ποσοστό επιστροφής", ήταν "υψηλά βαθμολογημένο" και ήταν δημοφιλές στους ανθρώπους που αναζητούσαν μια συγκεκριμένη φράση όπως " φούρνο τοστιέρα "- αλλά αυτά τα μηνύματα έχουν έκτοτε εξαφανιστεί.

Η τυπική δήλωση του Amazon για το θέμα είναι η εξής: "Η επιλογή του Amazon είναι απλώς η σύστασή μας και οι πελάτες μπορούν πάντα να ζητούν συγκεκριμένες μάρκες ή προϊόντα, αν το επιλέξουν." Αλλά η σύσταση του Amazon δεν σημαίνει πολλά, αν ο μηχανισμός των προτάσεων παραπλανά.

Tags: ,

Newsletter

Subscribe to our newsletter. Don’t miss any news or stories.

We do not spam!

We use cookies on our website. Some of them are essential for the operation of the site, while others help us to improve this site and the user experience (tracking cookies). You can decide for yourself whether you want to allow cookies or not. Please note that if you reject them, you may not be able to use all the functionalities of the site.

Ok