Πώς να γράψετε ένα επιτυχημένο επιχειρησιακό blog
Thursday, 25 April 2024

Πώς να γράψετε ένα επιτυχημένο επιχειρησιακό blog

Το Facebook και το Twitter και άλλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι καλοί τρόποι για να δημιουργήσετε μια φήμη για την επιχείρησή σας, αλλά για να προσελκύσετε πραγματικά έναν πελάτη και για να τους κρατήσετε να επιστρέφουν δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο από ένα  επιχειρησιακό blog. Ένα καλό καλογραμμένο site σάς επιτρέπει να πουλάτε την επιχείρηση και τις υπηρεσίες σας, δείχνει ότι εννοείτε την επιχείρηση και είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να δείξετε στους πελάτες ότι τους κατανοούν και την επιχείρηση στην οποία βρίσκεστε.

Ένα καλό, καλογραμμένο site μπορεί να σας βοηθήσει να πουλήσετε μια επιχείρηση και να αυξήσετε το προφίλ της επιχείρησής σας, αλλά υπάρχουν περισσότερα από το να χτυπήσετε μερικές εκατοντάδες λέξεις για κάτι που σας ήρθε κατά τη διάρκεια του πρωινού: το πρώτο βήμα είναι να βρείτε καλός συγγραφέας.

Ζητείται - ένας μέσος, έντονος, συγγραφέας άρθρου

Αν θέλετε να είστε επιτυχημένοι στο blogging τότε χρειάζεστε κάποιες δεξιότητες γραφής και μερικές καλές ιδέες. Δυστυχώς, η ικανότητα γραφής σαφούς, ενδιαφέροντος αντιγράφου δεν είναι συνήθως μια από τις κύριες δεξιότητες που κατέχουν πολλοί ιδιοκτήτες επιχειρήσεων και δεν είναι δεξιότητα που έρχεται φυσικά σε όλους.

Δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι πολλά blogs δεν γράφονται από τους ανθρώπους της επιχείρησης. Εάν δεν γράφονται από το τμήμα μάρκετινγκ ή δημοσίων σχέσεων, τότε συνήθως γράφονται από επαγγελματίες συγγραφείς που γράφουν τα κομμάτια. Ενώ δεν υπάρχει τίποτα λάθος σε αυτό, τείνει να μετατρέψει το τελικό άρθρο σε ένα ήπιο κομμάτι γραμμένο σε διπλή ομιλία και διάσπαρτα με μάρκετινγκ. Αν θέλετε μια καλή δημοσίευση άρθρου, τότε βρείτε κάποιον στην επιχείρηση που θέλει να γράψει για την επιχείρηση και που έχει πάθος.

Πώς να δημιουργήσετε ένα επιχειρησιακό site

Μια προφανής λύση θα ήταν να εγκαταστήσετε το WordPress, μαζί με ένα θέμα που να ταιριάζει με τον σχεδιασμό της επιχείρησής σας και να εγκαταστήσετε τις καλύτερες προσθήκες WordPress που μπορεί να χρειαστείτε. Σε πολλές περιπτώσεις, η διαδικασία θα πρέπει να είναι απλή και ανώδυνη, ειδικά όταν πολλές επιχειρηματικές ιστοσελίδες έχουν πλέον δημιουργηθεί χρησιμοποιώντας WordPress.

Ωστόσο, μπορεί να είναι καλύτερη ιδέα να δημιουργήσετε το blog σας στον δικό του τομέα. Γιατί; Λοιπόν, για μεγαλύτερες εταιρείες - που σχεδόν σίγουρα δεν χρησιμοποιούν WordPress - η ιδέα της εγκατάστασης πρόσθετου διαδικτυακού λογισμικού θα δημιουργήσει σημαίες ασφαλείας. Σε τελική ανάλυση, οποιαδήποτε ευπάθεια στην πλατφόρμα, το θέμα ή τις προσθήκες στο επιχειρησιακό blog, θα μπορούσε να ανοίξει ολόκληρο το site και τον διακομιστή της επιχείρησης για εισβολή. Όχι αυτό που θέλει κανένας. Τι πρέπει να κάνετε λοιπόν;

Σε τέτοιες περιπτώσεις αξίζει να χρησιμοποιήσετε έναν καταχωρητή τομέα για να αγοράσετε ένα σχετικό όνομα τομέα - ή ακόμα και να χρησιμοποιήσετε έναν παλαιότερο τομέα που μπορεί να χρησιμοποιεί η επιχείρησή σας. Για παράδειγμα, εάν η διεύθυνση της επιχείρησής σας είναι .com, ενδέχεται επίσης να έχετε .org και .net για την προστασία της επωνυμίας σας. Επομένως, σκεφτείτε να χρησιμοποιήσετε ένα από αυτά. Εναλλακτικά, απλώς επιλέξτε το [BusinessName] blog.com ή παρόμοιο.

Φυσικά, θα θελήσετε επίσης να χρησιμοποιήσετε μια διαφορετική υπηρεσία  φιλοξενίας ιστοσελίδων για να φιλοξενήσετε το site σας. Όχι μόνο διασφαλίζει ότι δεν υπάρχει κίνδυνος ασφάλειας κατά την εκτέλεση του, αλλά επίσης σημαίνει ότι εάν το site της επιχείρησής σας δεν λειτουργεί, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το site σας για να ενημερώνετε τους πελάτες.

Εάν συμβαίνει αυτό, ενώ το WordPress, joomla μπορεί να είναι η προφανής λύση, μην παραβλέπετε τους δημιουργούς site που είναι ιδιαίτερα χρήσιμοι με τους λιγότερο τεχνικούς και όσοι δεν θέλουν να επενδύσουν σε κωδικοποιητές για να τα ρυθμίσουν.

Πώς να επιλέξετε ένα θέμα για το site σας

Μόλις είστε έτοιμοι και ρυθμίσετε, τι γίνεται τότε; Λοιπόν, σκεφτείτε προσεκτικά τα θέματα για τα οποία θέλετε να δημοσιεύσετε στα άρθρα σας και σκεφτείτε ειδικά για το κοινό σας.

Τα εταιρικά site που απλώς επικεντρώνονται στην επιχείρηση μπορεί να είναι πολύ θαμπά, αν προσπαθείτε να αναβαθμίσετε το προφίλ των επιχειρήσεων σας, το τελευταίο πράγμα για το οποίο θέλετε να κάνετε επιχειρησιακό blog είναι το πόσο υπέροχο είναι το iPhone σας ή τα προβλήματα που είχατε να βρείτε έναν καλό σχεδιαστή Ιστού.

Μην φοβάστε να μιλήσετε για τα θέματα που αντιμετωπίζουν η επιχείρησή σας ή ο κλάδος. Οι πελάτες σας θέλουν να γνωρίζουν ότι κατανοείτε την επιχείρηση και ότι η βιομηχανία σας σας εμπνέει. Οι πελάτες αναζητούν επίσης ειλικρίνεια στην προσέγγισή σας. Οι περισσότεροι άνθρωποι θα προτιμούσαν να διαβάσουν ένα άρθρο που μιλά για τα ελαττώματα του κλάδου και τι σκοπεύει να κάνει η επιχείρησή σας για να τα διορθώσει, από ατελείωτα άρθρα για το πόσο υπέροχη είναι η επιχείρηση.

Εάν υπάρχει κάτι νέο που αξίζει να συμβεί στον κλάδο σας ή υπάρχει κάτι που τείνει στο Twitter ή φτάνει στην κορυφή των μηχανών αναζήτησης, τότε εκμεταλλευτείτε αυτό το buzz και κάντε το τώρα ενώ η τάση είναι ΚΑΥΤΗ. Το σύνθημα για τον σπουδαίο blogger πρέπει να είναι, αδράξτε την ημέρα ή carpe diem εάν θέλετε να είστε όλοι λατινικοί.

Σε γενικές γραμμές εάν είναι κάτι για το οποίο αισθάνεστε αρκετά έντονα και είστε αρκετά κατάλληλοι για να το γράψετε, τότε μην φοβάστε να πείτε τι πιστεύετε.

Αναφέρετε όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους

Εάν διαβάσετε οποιοδήποτε άρθρο, στήλη σε εφημερίδα ή περιοδικό, θα διαπιστώσετε ότι τουλάχιστον το ήμισυ του γραψίματός τους δεν αφορά τους άλλους, αφορά άλλους ανθρώπους. Οι εφημερίδες έμαθαν πριν από πολύ καιρό ότι συμπεριλαμβάνοντας την κοινότητα στο γράψιμο και τη φωτογραφία τους μερίσματα. Εάν γράφετε για άλλα άτομα, ανοίγετε το αναγνωστικό κοινό σας, οπότε μιλήστε για το πόσο παθιασμένοι είναι οι υπάλληλοί σας και βεβαιωθείτε ότι αναφέρετε τα ονόματά τους. Μιλήστε για άλλους ανθρώπους στην επιχείρηση που θαυμάζετε, και μιλήστε για τους πελάτες σας, ακόμη και μιλήστε για τους ανταγωνιστές σας και άλλα άτομα και επιχειρήσεις που θαυμάζετε ή μισείτε - αν και προσέξτε τι λέτε και μην κάνετε μόνο το site σας μια λίστα.

Οι περισσότερες μεγάλες επιχειρήσεις αναζητούν τα ονόματά τους και τα προϊόντα τους στο διαδίκτυο και γράφοντας για αυτά θα μπείτε στο ραντάρ τους. Αν ψάχνετε να πουλήσετε την επιχείρησή σας, δεν θα σας βλάψει να μπείτε στο ραντάρ μιας μεγαλύτερης επιχείρησης με αποθεματικά μετρητών.

 επιχειρησιακό blog

Παύση πριν πατήσετε δημοσίευση

Mπορείτε να ανακαλέσετε ένα άρθρο και να διαγράψετε ένα άρθρο από τον site σας, αλλά δεν μπορείτε να διαγράψετε το άρθρο από το Google ή το Διαδίκτυο, ειδικά εάν κάτι που έχετε γράψει παραληφθεί από άλλο site. Αν μόλις ξεκινήσετε, τότε πριν δημοσιεύσετε κάτι, πάρτε μια δεύτερη γνώμη για το άρθρο σας. Δεν έχει σημασία ποιον ρωτάτε, κάποιον στην επιχείρηση ή φίλος, ιδανικά κάποιος που πιστεύετε ότι σέβεστε.

Κρατώντας τα site σας τακτικά ενημερωμένο

Εάν θέλετε να διατηρήσετε ένα κοινό, τότε πρέπει να προσπαθήσετε να διατηρήσετε το site σας κανονικό, δεν πρέπει να είναι κάθε μέρα, ή εβδομάδα, ή με ένα ακριβές χρονοδιάγραμμα, αλλά δεν πρέπει να είναι τόσο ακανόνιστο που υπάρχουν κενά μηνών μεταξύ του καθενός. Επιπλέον, εάν συμβαίνει ένα μεγάλο γεγονός τώρα, γράψτε για τώρα. Μην περιμένετε για την κανονική υποδοχή του site σας.

Πηγαίνω με το ρεύμα

Βεβαιωθείτε ότι ακούτε το κοινό σας. Ένας καλός τρόπος για να καταλάβετε τι λειτουργεί και τι δεν υπάρχει σε ένα blog είναι να κοιτάξετε την κυκλοφορία των site σας. Τα αναλυτικά στοιχεία σας θα σας δείξουν ποιο site έχει διαβαστεί περισσότερο, θα μπορείτε να δείτε ποια άρθρα έχουν περισσότερο χρόνο ανάγνωσης. Θα μπορείτε επίσης να δείτε από πού προέρχονται, τότε ίσως υπάρχει μια αγορά εκεί.

Site με σχόλια

Ένα επιχειρησιακό blog με πολλά σχόλια από κάτω λέει στον αναγνώστη σας ότι είστε πρόθυμοι να ακούσετε άλλους. Λέει επίσης ότι είστε δημοφιλείς. Επιπλέον, προσπαθήστε να απαντήσετε σε ορισμένα από τα σχόλια αν μπορείτε, δεν χρειάζεται να απαντήσετε σε όλα τα σχόλια, αλλά στις πρώτες μέρες σίγουρα βοηθά να διατηρήσετε μια ανάρτηση άρθρου ζεστή στα μάτια των μηχανών αναζήτησης, όταν είστε επιτυχής , τότε οι αναγνώστες σας θα το κάνουν αυτό για εσάς.

 

Δείτε επίσης:

Newsletter

Subscribe to our newsletter. Don’t miss any news or stories.

We do not spam!

We use cookies on our website. Some of them are essential for the operation of the site, while others help us to improve this site and the user experience (tracking cookies). You can decide for yourself whether you want to allow cookies or not. Please note that if you reject them, you may not be able to use all the functionalities of the site.

Ok